گرگان- ایرنا- ساختمان دادگستری گمیشان با حضور حجت‌الاسلام حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه، به صورت ویدئوکنفرانسی در گلستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، حیدر آسیابی روز یکشنبه در این مراسم اظهار کرد: برای ساخت و تجهیز بنای دادگستری گنبدکاووس و گمیشان، در مجموع هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ساختمان دادگستری گمیشان از مصوبات سفر دوم رییس قوه قضاییه به استان گلستان بود، تصریح کرد: این پروژه در بازه ۹ ماهه با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال و در سه طبقه و در مساحت هزار و ۱۰۰ مترمربع زیربنا ساخته شده است.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: با هدف فراهم کردن بستر مناسب برای پاسخگویی به مردم و همچنین ارائه خدمات رفاهی به کارکنان در سه سال اخیر ۱۰ هزار و ۱۰۰ متر مربع فضای اداری و ورزشی به فضای حوزه‌های قضایی استان اضافه شده که بخشی از اعتبار برای این ساخت و سازها از محل صرفه‌جویی‌ها و اعتبارت سفر رییس قوه قضاییه یه استان تامین شده است.

آسیابی بیان کرد: تلاش دادگستری گلستان، استانداردسازی فضای اداری در همه حوزه‌های قضایی استان به منظور فراهم کردن بستر فضای خدمت بهتر به مردم است.