تبریز - ایرنا - رئیس هیات مدیره عالی ترین مقام مدیریتی باشگاه تراکتور نسبت به احضار «محمدرضا زنوزی» به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعتراض کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، پس از انتشار مصاحبه مالک این باشگاه در مورد رای علیرضا بیرانوند و احضارش به کمیته اخلاق، عباس الیاسی به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه نسبت به آن اعتراض کرد.

پیش از این نیز پیشکسوتان باشگاه تراکتور با صدور بیانیه ای، ضمن اعلام حمایت از سخنان مطرح شده توسط زنوزی، نسبت به احضار وی از سوی کمیته اخلاق اعتراض کرده بودند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور نیز در واکنش به این اقدام کمیته اخلاق، اعلام کرده بود که دفعه قبل نیز که آقای زنوزی در رابطه با هجمه رسانه‌ها و فشار آن‌ها برای حکم پرونده آقای بیرانوند ورود کرده و صحبت‌هایی را انجام دادند، بنده شخصا در فدراسیون فوتبال در جلسه‌ای که برای هماهنگی یکی از بازی‌ها برگزار شده بود، خدمت مسئولان محترم فدراسیون عرض کردم که وقتی با فشار و فضاسازی رسانه‌ها برخورد نمی‌شود و هیچ اتفاقی در این رابطه رخ نمی‌دهد، آقای زنوزی و بنده به‌عنوان مدیرعامل و تمام ارکان باشگاه احساس مسئولیت می‌کنیم که از حقوق باشگاه و هواداران دفاع کنیم.

به گزارش ایرنا، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در رای خود در ارتباط پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از بیرانوند و باشگاه تراکتور، این بازیکن را به پرداخت حدود ۲۰۰ میلیارد ریال و محرومیت چهار ماهه تعلیقی محکوم کرد.

این پرونده بعد از اظهارات بیرانوند در پایان بازی با فولاد در تبریز و اعلام اینکه ۵۰ میلیارد ریال به عنوان حق شیرینی از بابت الحاقیه قراردادش به هیات مدیره وقت پرداخت کرده، وارد مرحله جدید و واکنش باشگاه پرسپولیس و شکایت دسته جمعی از وی شد ضمن اینکه باشگاه پرسپولیس رای صادره و محکومیت و محرومیت بیرانوند را به کمیته استیناف برد تا در این کمیته به خواسته خود برسد.