بوشهر- ایرنا- دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج (سودای عشق) استان بوشهر گفت: ۹ اثر نمایشی در بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی به این جشنواره راه یافتند.

محمد مظفری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این آثار شامل پنج نمایش در بخش صحنه‌ای و چهار نمایش در بخش خیابانی است.

وی افزود: این آثار قرار است در اواخر مهرماه در یکی از شهرستان‌های استان بوشهر به رقابت بپردازند.

مظفری یادآور شد: برگزیدگان این دو بخش به پانزدهمین جشنواره سراسری بسیج کشور، که در آذرماه برگزار خواهد شد، راه خواهند یافت.

دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج (سودای عشق) استان بوشهر تصریح کرد: ترکیب هیات انتخاب جشنواره متشکل از علیرضا میرشکاری، درنا همتی و صادق کشت‌ورز است که آثار نمایشی را برای حضور در جشنواره استانی انتخاب کردند.

مظفری ادامه داد: آثار راه‌یافته به جشنواره در بخش صحنه‌ای نمایش "سایه به سایه" نوشته حسن فولادی و کارگردانی ندا بداغی از دیر، نمایش "شنا در خاک" نوشته و کارگردانی محمد ابراهیم‌زاده مطلق از گناوه و نمایش "اردیبهشت ۶۶" نوشته محمد بازدار و کارگردانی علیرضا بهرامی از کنگان است.

بیشتر بخوانید

۲ اثر هنرمندان بوشهری به جشنواره تئاتر فجر راه یافت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر: هنر تئاتر تحول آفرین است

وی گفت: نمایش "زیر باران از تو می‌خوانم" نوشته آرش منصوری و کارگردانی لقمان بحرانی از دیر و نمایش "خلسه خلسه" نوشته و کارگردانی غلامرضا احمدی از بوشهر دیگر اثرهای راه یافته به دبیرخانه جشنواره هستند.

مظفری اظهار کرد: در بخش خیابانی نیز نمایش "درام زباله‌ای" نوشته عقیل جماعتی و کارگردانی حمید ظریف‌خواه از بخش کاکی شهرستان دشتی ، نمایش "ماندن" نوشته مصطفی قاسم‌نژاد و کارگردانی یاسر درتاج از بخش کاکی، نمایش "پس از خورشید" نوشته مهران حیدری‌زاده و کارگردانی علیرضا فهیم‌پور از گناوه، نمایش "جعفر مارادونا" نوشته آرش رضایی و کارگردانی سهیل عرب از بوشهر به جشنواره راه یافتند.

وی افزود: این آثار قرار است در جشنواره تئاتر استانی سودای عشق به رقابت بپردازند و نمایندگان برتر به مرحله کشوری راه یابند.