تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳

یاسوج- ایرنا- آیین تکریم و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان دنا پیش از ظهر امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آئین، گفت: سی سخت جزو شهرستان هایی است که بطور ویژه شاخص های فرهنگی دارد و در این شهرستان شورای تامین و اداری همدلی بسیار زیادی دارند.

سید جواهد هاشمی مهر افزود: فلسفه وجودی ادارات خدمات رسانی است و امید است گام های اساسی به جهت تحول این شهرستان توسط فرماندار جدید انجام بگیرد.

وی تصریح کرد: مردم سرمایه اصلی نظام هستند، و آقای مهندس رسولی کار سختی را در پیش دارند، و باید نظارت تام و تمام بر مجموعه شهرستان داشته باشند، توفیق جنابعالی بر کار همراه با اشراف بر نقاط قوت و ضعف انجام بگیرد و از ظرفیت مدیران استان استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تلاش های زیادی برای تکمیل پروژه های شهرستانی انجام شد البته آنچه برای ما می ماند خدمات ماندگار و نام نیک است.

فرماندار جدید دنا گفت: عهد می بندم که تمام توان و ظرفیت خود را برای برداشتن مشکلات از دوش شهرستان بردارم و این کار را انجام خواهم داد.

عباس رسولی افزود: از حسن اعتمادی که در مسئولان وجود داشت و به بنده اعتماد کردند تشکر می کنم، این اعتماد اهمیت و ارزش زیادی دارد و امیدواریم پاسخ این اعتماد را به نحو شایسته ای بدهیم.

وی تاکید کرد: در حیطه های مختلف دست یاری به سمت نمایندگان استان دراز می کنیم، خط قرمز بنده کار است و امیدواریم که مدیران نیز در این زمینه همکاری داشته باشند و بتوانیم مشکلات شهرستان را از سر راه برداریم.

به گزارش ایرنا، شهرستان دنا در شمال استان کهگیلویه وبویراحمد با داشتن باغ های رنگارنگ ظرفیت های ارزشمندی برای گردشگری کشاورزی دارد که می توان با ایجاد بستر فعالیت در این زمینه فرصتی فراهم کردن تا ایرانگردان ضمن برخورداری از هوای پاک و طبیعت زیبا تجربه های تازه ای کسب کنند.

شهر سی سخت در دامنه کوه دنا که با ارتفاع ۲هزار و ۲۵۰ متر از سطح دریا، پس از شهرهای فریدون‌شهر،سمیرم ،داران در استان اصفهان،کوهرنگ در چهارمحال و بختیاری،صفاشهر در استان فارس و بافت در استان کرمان هفتمین شهر مرتفع ایران زمین به شمار می رود.