تهران- ایرنا- بانوی المپیکی تیراندازی ایران گفت: امیدوارم از این به بعد در تیراندازی رکوردها حرف اول را بزند و بر اساس همین معیار در رویدادهای مختلف به میدان برویم.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، نجمه خدمتی در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی در واکنش به تغییر کادر فنی و آغاز اردوها، اظهار داشت: فصل جدید اردوهای تفنگ از فردا آغاز می‌شود و خوشحالم که دوباره به تیم ملی دعوت شدم، قبلاً با حسین باقری کار کرده‌ام. او یک مربی مربی حرفه‌ای است و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم، چراکه تیم خوبی در کنار هم جمع شده و به این تیم خوش‌بین هستیم.

وی ادامه داد: در رشته ما تجهیزات خیلی مهم است، اما امیدوارم رکورد ورزشکار اولویت اعزام‌ها باشد و بعد سایر موارد دیده شود، چراکه در برخی موارد شاهد اعمال نظرهای شخصی بودیم و چند رویداد را بی‌دلیل جاماندم.

خدمتی تاکید کرد: به عنوان ورزشکاری که ۱۲ سال در این رشته حضور دارم رکوردها در برخی مسابقات دیده نمی‌شد و امیدوارم این موضوع حل شود. این حق را دارم بدانم چرا مدتی از حضور در تیم ملی بازماندم، چراکه همیشه در بین ۳ نفر بوده‌ام. هیچ وقت متوجه نشدم، چرا از اعزام‌ها بازماندم.

این بانوی المپیکی در مورد سلاحش، گفت: حدود ۵ هزار یورو در چند ماه گذشته هزینه کرده و تجهیزات را به روز کردم و آماده هستم تا دوباره برای کشورم کسب افتخار کنم.