تهران- ایرنا- انتشار گزارش‌ها درباره حضور کاپیتان تیم ملی فرانسه در یک باشگاه شبانه همزمان با دیدار این تیم در لیگ ملت‌های اروپا، حمایت هم‌تیمی وی را از این بازیکن به همراه داشت.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، کیلیان امباپه، کاپیتان تیم ملی فرانسه به‌دلیل غیبت در دیدارهای این تیم برابر نماینده رژیم صهیونیستی و بلژیک در لیگ ملت‌های اروپا و همراهی تیم باشگاهی‌اش یعنی رئال مادرید هدف انتقاد گسترده در زادگاهش قرار گرفته است. این انتقادات زمانی تشدید شد که یک رسانه سوئدی مدعی شد که او در شب دیدار فرانسه برابر رژیم صهیونیستی در یک باشگاه شبانه در استکهلم بوده است!

امباپه ماه گذشته دچار مصدومیت شد اما چهارشنبه هفته گذشته در جریان شکست غافلگیرکننده رئال برابر لیل، به میادین بازگشت. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه در فهرستی که پنجشنبه اعلام کرد، نام امباپه را از قلم انداخت و دلیل آن را نیز عدم آمادگی مهاجم ۲۵ ساله خواند. امباپه در پیروزی رئال مقابل ویارئال در لالیگا که شنبه هفته جاری برگزار شد، در ترکیب اصلی قرار گرفت و در دقیقه ۷۱ تعویض شد.

در پی انتشار گزارش رسانه سوئدی، وسلی فوفانا، بازیکن چلسی و هم‌تیمی وی در تیم ملی فرانسه گفت: هر کسی مختار است که اوقات فراغتش را آنطور که می‌خواهد سپری کند. ما(تیم ملی فرانسه) البته درباره این داستان چیزی نشنیده‌ایم.

وی افزود: او مختار است که هر طور تمایل دارد تفریح کند. او انسان خود و بازیکن حرفه‌ای است. فکر نمی‌کنید که درباره این ماجرا زیاده‌روی کرده‌ایم؟ او بهترین بازیکن فرانسه است و بنابراین طبیعی است که خیلی هم زیر ذره‌بین باشد. فکر می‌کنم که رسانه‌ها هر از گاه زیاده‌روی می‌کنند. درباره ماجرا و جزئیاتش باید از امباپه سوال کنید.

متئو گندوزی، دیگر بازیکن تیم ملی فرانسه و باشگاه لاتزیو نیز با حمایت از امباپه گفت: درباره او هیچ شکی نداریم. هیچ ابهامی درباره عشق او به کشورش وجود ندارد. او عاشق فرانسه است. باید دست از زیاده‌روی درباره این ماجرا برداریم. او در مرخصی است و می‌تواند هر طور که مایل است از آن استفاده کند.

فرانسه در گروه اِی/۲ لیگ ملت‌ها در رتبه دوم جای دارد. آنها فردا باید در بروکسل برابر بلژیک صف‌آرایی کنند.