تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در بیست و دومین روز مهر، به نایب قهرمانی ستاره ایرانی پرورش اندام جهان در رقابت‌های مستر المپیا، صحبت‌های مهاجم تیم ملی فوتبال برای رویارویی فرداشب با قطر در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

به گزارش ایرنا، بیست و دومین روز مهر ۱۴۰۳ با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد.

گرگ پارسی، امپراتور دنیای عضله

کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز مستر المپیا و عنوان قهرمانی در ۲ رقابت‌ آرنولد کلاسیک در آمریکا و انگلیس از نابغه ایران، یک امپراتور بزرگ در جهان عضله ساخته است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

قطر، لقمه آماده برای قلعه‌نویی؛ قهرمان آسیا در بدترین شرایط

تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی به مصاف قطر می‌رود که حریف شرایط خوبی ندارد و به‌راحتی می‌توان این تیم را مغلوب کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

یکی از بزرگترین موفقیت‌های تاریخ ورزش ایران را رقم زدم/ پدرم حریف تمرینی‌ام است

پدیده ۱۴ ساله تنیس روی میز ایران گفت: برد من مقابل قهرمان جهان و المپیک یکی از بزرگترین موفقیت‌های تاریخ ورزش ایران است که به لطف خدا رقم خورد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

دعوت جهانبخش به تیم ملی تصمیم درستی بود/ باید زخم‌ِ خورده مقابل قطر را جبران کنیم

کارشناس فوتبال کشورمان به لزوم پیروزی تیم ملی برابر قطر در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ اشاره کرد و گفت: به نظر من کادر فنی تیم ملی بهترین تصمیم را درباره دعوت «علیرضا جهانبخش» گرفت چون این تصمیم باعث تقویت روحیه این بازیکن ‌می‌شود. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ماهری‌پور: با اختلاف قوی‌ترین مرد جهان هستم/ هیچ بدنسازی نمی‌تواند با من رقابت کند + فیلم

قوی‌ترین مرد ایران و جهان گفت: اگر مهار وزنه ۴۸۵ کیلوگرمی (لیفت) را با توجه به وزنم حساب کنیم، با اختلاف قوی‌ترین مرد جهان هستم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

طارمی: در فاز هجومی خیلی بد بودیم/ بازی با قطر انتقامی نیست/ پنالتی ما سوخت

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی در بازی‌های اخیر در فاز دفاعی خیلی خوب عمل کرده است اما در بخش هجومی خیلی بد بودیم و روی این انتقاد با خودم است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

اقتداری: برای ارتقای رنکینگ جهانی نیازمند حضور در مسابقات بین‌المللی هستم

قهرمان اسکواش بانوان ایران گفت: برای ارتقای رنکینگ باید در مسابقات بین‌المللی شرکت کنم تا برای حضور در المپیک به رتبه زیر ۵۰ برسم و روی کمک فدراسیون نیز حساب کرده‌ام. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

شب‌گردی امباپه در استکهلم؛ آبی‌ها پشت کاپیتان درآمدند!

انتشار گزارش‌ها درباره حضور کاپیتان تیم ملی فرانسه در یک باشگاه شبانه همزمان با دیدار این تیم در لیگ ملت‌های اروپا، حمایت هم‌تیمی وی را از این بازیکن به همراه داشت. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پایان روئینگ قهرمانی آسیا با ۶ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران

تیم ملی روئینگ ایران با کسب ۲ طلا، ۳ نقره و یک برنز به کار خود در مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا پایان داد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سمیعی: استقلال با نکونام پتانسیل موفقیت داشت/ سرمربی جدید قطعا خارجی است

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با اشاره به اینکه سرمربی جدید این تیم قطعا خارجی است، گفت: همچنان معتقدم که تیم ما با هدایت جواد نکونام پتانسیل موفقیت را داشت. ادامه خبر را اینجا بخوانید.