تهران- ایرنا- نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در حالی در دوبی در فضایی پرنشاط برگزار شد که سرمربی تیم ملی نیز در بخش‌هایی پا به پای بازیکنان حضور داشت.

به گزارش یکشنبه‌شب ایرنا، تیم ملی فوتبال کشورمان سه‌شنبه‌شب از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در هفته چهارم مرحله نهایی انتخابی جام‌ جهانی ۲۰۲۶، به مصاف تیم ملی قطر می‌رود.

تمرینات تیم ملی کشورمان برای بازی با قطر امشب در دوبی ادامه پیدا کرد. در این تمرین که در ورزشگاه راشد مکتوم برگزار شد، همه بازیکنان به جز علیرضا جهانبخش حضور داشتند. جهانبخش به دلیل ریکاوری بیشتر و فیزیوتراپی در هتل ماند و در تمرین شرکت نکرد. همچنین سامان قدوس به علت محرومیت در تمرین حاضر نبود.

پیش از شروع تمرین، امیر قلعه‌نویی و دستیارانش جلسه کوتاهی را برای مرور بخش‌های تمرین برگزار کردند. از نکات جالب توجه تمرین امشب تیم ملی، حضور فعال و همراهی قلعه‌نویی با بازیکنان در بخش‌های تمرینی بود.

در بخشی از تمرین امشب، بازیکنان تیم ملی، به تمرین راندو پرداختند که در این بخش قلعه‌نویی هم با بازیکنان همراه شد. در بخشی از این تمرین، ترکش شوخ‌طبعی سردار آزمون به قلعه‌نویی برخورد کرد و فضای تمرین با نشاط ادامه پیدا کرد.

پس از گذشت ۱۵ دقیقه از تمرین، رسانه‌ها از ورزشگاه خارج شدند تا تمرین پشت درهای بسته ادامه پیدا کند.

تیم ملی کشورمان پیش از بازی با قطر، با ۲ برد و یک تساوی و کسب ۷ امتیاز در رده دوم جدول گروه A، انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ قرار دارد.