ساری - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت که با لوله کشی های انجام شده ۱۶ هزار و ۵۰۰ مشترک جدید شهری و روستایی به مشترکان گاز مازندران اضافه شد.

قاسم مایلی رستمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای شروع گازرسانی به استان تاکنون یک میلیون و ۷۰۵ هزار و ۷۴۹ مشترک در اقصی نقاط مختلف مازندران اشتراک پذیری شده است.

وی ادامه داد: نیمه نخست امسال هشت هزار و ۵۰۰ انشعاب عملک در نقاط مختلف شهری و روستایی استان نصب شده است.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه شرکت گاز استان مازندران در راستای تحقق اهداف کیفی و کمی سال‌جاری اقدامات قابل توجهی در حوزه‌های مختلف گازرسانی انجام داده است، اظهار کرد: تاکنون ۲۲ هزار و ۸۱۴ کیلومتر شبکه توزیع و خطوط تغذیه در مناطق مختلف استان اجرا شده است.

وی گفت: در راستای گازرسانی به شهرها و روستاهای استان در نیمه نخست امسال ۲۸۲ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده است.

مایلی رستمی تاکید کرد: ۸۸۲ هزار و ۵۷۸ انشعاب علمک در مناطق شهری و روستایی استان نصب شده است که در ۶ ماهه اول سال ‌جاری برای گازرسانی به مناطق روستایی استان ۱۹۲ کیلومتر شبکه توزیع، ۵۵۸۷ انشعاب علمک و ۱۰ هزار مشترک جدید جذب و اشتراک پذیری شد.

وی عملکرد شرکت در حوزه گازرسانی شهری را در نیمه نخست سال‌جاری اجرای ۹۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، نصب ۲۸۸۷ انشعاب علمک و جذب ۶ هزار و پانصد مشترک جدید عنوان کرد.

درحال حاضر ۵۹ شهر و بیشتر از ۲ هزار و ۶۰۰ روستا در استان مازندران از نعمت گاز بهره‌مند هستند و برنامه شرکت گاز استان برای برخورداری تمامی خانوارهای روستایی از این نعمت است.