تهران-ایرنا- مجاهدان حزب الله لبنان امروز دوشنبه نیز مواضع و محل های تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را چندین بار هدف حملات موشکی قرار دادند.

به گزارش ایرنا، حزب اله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و پشتیبانی از مقاومت فلسطین و دفاع از لبنان و مردم آن، ساعت۰۱:۰۵ دقیقه بامداد تجمع نظامیان دشمن صهیونیستی در منطقه «اللبونه» را هدف حملات موشکی قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان ساعت ۰۱:۱۵ دقیقه بامداد نیز تجمع نظامیان رژیم دشمن صهیونیستی در منطقه «خله ورده» را با چند فروند موشک هدف قرار داد.

رزمندگان حزب الله ساعت ۰۰:۰۲ دقیقه بامداد نیز همین منطقه را هدف حملات موشکی قرار داده بودند.

ساعت ۰۳:۱۵ دقیقه بامداد هم تعدادی از نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی تلاش کردند که از سمت منطقه «مرکبا» در جنوب لبنان وارد این کشور شوند که نیروهای حزب الله آن ها را هدف حملات راکتی قرار دادند.

همچنین ساعت ۳:۴۰ دقیقه بامداد مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان برای بار دوم تجمع نظامیان دشمن در اللبونه را هدف حملات موشکی قرار دادند.

نیروهای مقاومت حزب الله دیروز یکشنبه روز پرکاری را تجربه کردند، به طوری که در حملات مختلف این گروه به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی شماری از نظامیان تل آویو را کشته و شمار زیاد دیگری نیز زخمی شدند.

در مهم ترین این سلسله عملیات، پادگان تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه بنیامینا در جنوب شهر حیفا در شمال سرزمین های اشغالی هدف حملات پهپادهای انفجاری حزب الله قرار داد که بنا به اذعان صهیونیستهاُ در جریان آن تاکنون ۴ نظامی کشته و ۱۱۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.