بوشهر- ایرنا- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر گفت: با اقدام به‌موقع و تلاش تیم عملیاتی حرفه‌ای اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر، فرزند یک مادر باردار، متولد و از مرگ حتمی وی و نوزادش جلوگیری به عمل آمد.

«سید حسین موسوی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با دریافت تماس تلفنی در ساعت ۰۴:۳۳ دقیقه بامداد مبنی بر درخواست کمک برای مادر باردار در شهرک صنعتی بوشهر بلافاصله توصیه‌های لازم به‌صورت تلفنی توسط کارشناسان و پزشک مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ آغاز و هم‌زمان تیم عملیاتی اورژانس به محل اعزام شد.

وی افزود: تیم عملیاتی پایگاه اورژانس ۱۱۵ در کمترین زمان ممکن خود را به محل رساند و پس از حضور بر بالین مادر باردار و مشاهده علائم زایمان اقدامات حیاتی و لازم را انجام دادند.

بیشتر بخوانید

پرسنل اورژانس ۱۱۵ گناوه موفق به انجام یک زایمان سخت شدند

انجام زایمان موفق توسط تکنسین‌های اورژانس تنگستان

اورژانس بوشهر به ۱۰ هزار تماس پاسخ داد/ افزایش ۱۵ درصدی ماموریت‌های درون شهری

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر تصریح کرد: با اقدام به‌موقع و مناسب کارشناسان و با کمک و مشاوره پزشک مستقر در واحد، مادر باردار به‌صورت طبیعی و موفقیت‌آمیز فرزند خود را به دنیا آورد و از مرگ حتمی نجات داد.

موسوی عنوان کرد: مادر و فرزند پس از دریافت خدمات اولیه درمانی و حمایتی توسط کارشناسان برای تکمیل روند مراقبت‌های درمانی به بیمارستان خلیج‌فارس منتقل شده و با حال عمومی مطلوب به زایشگاه تحویل داده شدند.