اصفهان- ایرنا- مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: نتایج و روند عملکرد تیم فوتبال بزرگسالان، موتور پیشران اهداف تدوین شده این باشگاه است.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان روز دوشنبه به نقل از احمد یوسف‌زاده اضافه کرد: عملکرد خوب تیم فوتبال بزرگسالان می‌تواند به ما در رسیدن به اهداف کمک کند و باید سرمایه‌گذاری خوبی در این زمینه صورت گیرد تا تیم حضور قدرتمندی داشته باشد.

وی ادامه داد: تقویت آکادمی، زیرساخت‌ها، بهبود فرآیندها و مدیریت مناسب تیم لازمه عملکرد خوب تیم فوتبال بزرگسالان است.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: اتفاق‌های خوبی تا امروز در روند مدیریتی تیم افتاده است و در آینده هم رخدادهای بهتری خواهیم داشت.

یوسف‌زاده اضافه کرد: تلاش باشگاه این است که شرایط تیم در بهترین موقعیت باشد و امکانات درستی فراهم شود تا ورزشکاران بدون دغدغه به زندگی حرفه‌ای خود بپردازند و فقط روی وظیفه اصلی خود تمرکز داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تیم مدیریتی باید بین هواداران، سرمایه‌های اجتماعی و معنوی، شهرداری‌، استانداری و سایر نهادها، هم‌افزایی و اتحاد ایجاد کند تا با انرژی مثبت به تیم کمک کنیم بهترین نتایج را کسب کند.

وی با تاکید بر اینکه هواداران یکی از ارکان مهم این باشگاه هستند، گفت: هواداران تنها یک طرف قضیه نیستند بلکه همه یک سمت هستیم و کل گروه در حال حرکت است.

یوسف‌زاده ادامه داد: برخی فعالیت‌ها را هواداران انجام می‌دهند و مطمئن باشند تمام تلاش حوزه مدیریت و کارکنان باشگاه و ظرفیت‌های موجود در آن، فولاد مبارکه و سایر بخش‌ها در مسیری قرار می‌گیرد که اتفاق خوبی برای همه رقم بخورد.

وی با بیان اینکه مدیریت باشگاه ورزشی، سخت، پیچیده و پرحاشیه است و باید از افرادی که در این شرایط قرار می‌گیرند، قدردانی کرد، گفت: آقای آذربایجانی در مدتی که مسوولیت این باشگاه را بر عهده داشت، بسیار زحمت کشید و از وی تشکر می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان هفته گذشته، احمد یوسف‌زاده را جانشین مهدی آذربایجانی در مسوولیت مدیرعاملی این باشگاه کرد.

یوسف‌زاده پیش از این ریاست هیات مدیره باشگاه سپاهان را بر عهده داشت.