مشهد-ایرنا- استاندار خراسان رضوی روز دوشنبه به صورت سرزده در صد و پانزدهمین برنامه «دوشنبه های ملاقات مردمی» فرماندار مشهد حضور یافت و با مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی به گفت وگو پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری مشهد، غلامحسین مظفری استاندار خراسان رضوی در این بازدید با نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، نهادهای حمایتی و معاونان فرماندار مشهد گفت‌وگو کرد و در جریان کم و کیف مطالبات شهروندان قرار گرفت.

فرماندار مشهد در این بازدید گفت: شهروندان از قشرهای گوناگون جامعه در فرمانداری‌ بدون واسطه و چهره‌ به چهره با فرماندار، معاونین و نمایندگان دستگاه‌های حمایتی گفت‌وگو می‌کنند تا مطالبات آنها پس از بررسی، تسهیل و مرتفع شود.

محسن داوری با اشاره به اینکه تمامی مطالبات مردمی در سامانه ثبت می‌شود، افزود: گزارش نهایی این برنامه هر دوشنبه پس از پایان پاسخگویی منتشر و به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

چهار میلیون نفر جمعیت شهرستان مشهد در شهرهای «مشهد، رضویه، ملک آباد و بینالود» و ۴۰۰ روستای کوچک و بزرگ آن سکونت دارند. حدود یک و نیم میلیون نفر از این تعداد در مناطق روستایی بویژه بافت حاشیه نشین و روستاهای چسبیده به این کلانشهر زندگی می کنند.