به گزارش ایرنا، روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلامکرد: در راستای ارائه خدمات شایسته به مسافران و پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی، دفاتر خدمات مسافرتی صادرکننده بلیت (بهصورت حضوری، تلفنی، اینترنتی) باید نسبت به درج ایمیل و شمارهتلفن ثابت/ همراه مسافر در مبدا و مقصد اقدام کنند.
در این اطلاعیه از مسافران خواسته شده در زمان تهیه بلیت از درج شماره تلفن خود اطمینان حاصل کنند.
این مهم به منظور اطلاع رسانی مناسب به مسافران هما خواهد بود و در صورت عدم رعایت این رویه، دفتر/ شرکت خدمات مسافرت هوایی موظف به پاسخگویی و جلب رضایت مسافر است.