تهران- ایرنا- قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین گفت: حزب‌الله با عملیات خود ضربه بسیار مهلکی بر پیکره منحوس رژیم صهیونیستی وارد کرد.

علیرضا خجسته‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب ایرنا،درباره عملکرد روز گذشته حزب الله که موفق شد در یک روز ۳۸ عملیات نظامی علیه اهداف صهیونیستی شامل شلیک موشک، پهپادها و گلوله‌های توپخانه‌ای انجام دهد، گفت: رژیم صهیونیستی به فرموده حضرت‌آقا سگ هاری است که افسار پاره کرده و مدام با حمله‌های ناجوانمردانه خود در غزه و لبنان، پیر و جوان و زن و مرد و کودک را به خاک و خون می‌کشد.

وی با بیان اینکه کار این رژیم کودک‌کش به جایی رسیده بود که هم به تمامیت ارضی ما حمله و هم سران بزرگ حزب‌الله را ترور کرد و با این حربه‌ها «مقاومت» را تحت فشار قرار می‌داد، افزود: از این‌رو باید اتفاقاتی رقم می‌خورد تا این غده سرطانی قدری قابل کنترل‌ شود.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین بیان کرد: اقدام ایران در عملیات وعده صادق۲ که بر گرفته از دفاع مشروع از حاکمیت و تمامیت ارضی کشور بود، حضور آقای عراقچی وزیر امور خارجه در لبنان و در ادامه سفر بسیار ارزشمند رئیس مجلس به بیروت و نمایش اقتدار جمهوری اسلامی روحیه مقاومت را دوچندان بالا برد.

خجسته‌پور بیان کرد: اتفاق بزرگی که رزمندگان مقاومت شب گذشته رقم زدند و در یک روز ۳۸ عملیات نظامی علیه اهداف صهیونیستی شامل شلیک موشک، پهپادها و گلوله‌های توپخانه‌ای انجام دادند، ضربه بسیار کاری و مهلکی به رژیم صهیونیستی وارد کرد.

وی با بیان اینکه عملیات شب گذشته محور مقاومت اتفاق خوبی بود، تصریح کرد: این عملیات رژیم صهیونیستی را با یک حمله و استراتژی جدید در تهاجم روبرو کرد و سامانه‌های دفاعی رژیم با هم یک چالش جدید مواجه شدند.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین گفت: نکته حائز اهمیت، بار اطلاعاتی در این عملیات بود. تجمع نیروهای رژیم صهیونیستی برای حزب‌الله کاملا مشخص شده بود، از این رو نیروهای مقاومت با حمله رعدآسا تلفات قابل توجهی از این رژیم کودک‌کش گرفتند که علیرغم سانسور خبری شدید از سوی رژیم صهیونیستی، باز هم نتوانستند از بزرگی این حمله چشم‌پوشی کنند و درباره تلفاتی که این حمله موفقیت‌آمیز داشت سخن نگویند.

خجسته‌پور گفت: در مجموع آنچه در حوزه عملیات جمهوری اسلامی ایران در قالب عملیات «وعده صادق۲»، دیپلماسی قوی، مدبرانه، متحولانه و شجاعانه‌ در حمایت از مقاومت، و خطبه‌های مقام معظم رهبری در «جمعه نصر» صورت گرفت، باعث افزایش روحیه مقاومت و حمله اخیر حزب‌الله شد که ضربه بسیار مهلکی بر پیکره منحوس رژیم صهیونیستی وارد کرد.