قم- ایرنا- پرچم متبرک عتبه حسینی و متبرکات آستان مقدس کربلا از طرف تولیت این عتبه مقدسه به تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) اهدا شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی آستان حضرت معصومه(س) ، "حاج فاضل ابودکه" نماینده و معاون تولیت عتبه حسینی روز دوشنبه در حاشیه این مراسم با آیت‌ الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) دیدار کرد و گفت:‌ انتقام عاجل خداوند و رزمندگان اسلام از دشمنان اسلام و انسانیت آرزوی دیرینه ماست و امیدواریم روزبه‌روز شاهد پیروزی جبهه مقاومت در سرتاسر دنیا باشیم.

وی افزود: مواکب بسیاری از کشور عراق جهت عرض ارادت به مناسبت شهادت حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها به شهر مقدس قم آمده‌اند و امیدواریم این همکاری و خدمت‌گزاری‌ها بیشتر شود.

وی خاطرنشان کرد: در حقیقت این مواکب جهت بیعت، استمرار عهد خادمی، دفاع از مقدسات اسلام و اتحاد و انسجام بین دولت ایران و عراق به شهر مقدس قم آمده‌اند و از مدیریت حرم مطهر بانوی کرامت قدردانی می‌کنیم که پذیرای این مواکب عراقی بوده‌اند.

حاج فاضل ابودکه در پایان گفت: ما در حال تلاش هستیم باب زیارت که باز شده است روزبه‌روز آسان‌تر شود و زائران دو کشور با آسایش خاطر به زیارت عتبات کشور عراق و ایران مشرف شوند.

دولت‌های مسلمان باید اتحاد و انسجام خود را در مقابل دشمن حفظ کنند
تولیت آستان حضرت معصومه(س) نیز در این دیدار با بیان اینکه دولت‌ های مسلمان باید اتحاد و انسجام خود را حفظ کرده و با همدیگر به یاری مظلومان فلسطین و غزه بشتابند تا نصرت الهی نیز شامل حال آن‌ها شود، گفت: اقدامات جنون‌آمیز اسرائیل غاصب در کشتار بی‌گناهان غزه به‌ خاطر شکست‌های بین‌ المللی این رژیم جعلی است.

آیت الله سید محمد سعیدی اظهار داشت: گاهی مواقع تاخیر در نصرت الهی بر اساس حکمت است چراکه اهل ایمان در طولانی‌شدن جنگ‌ها تجربه‌هایی برای مقابله با دشمنان کسب خواهند کرد که در جای دیگر موفق به کسب آن‌ها نمی‌شوند.

وی افزود: بسیاری از جنگ‌ها کلاس درس‌آموزی برای نحوه مقابله تمام‌عیار با دشمنان اسلام است چراکه طبق فرموده قرآن کریم بعضی از دشمنان را فقط خدا می‌شناسد و آنها منافق گونه عمل می‌کنند؛ اما در جنگ چهره خبیثشان مشخص می‌شود.

امام‌جمعه قم خاطرنشان کرد: در حوادث و جنگ‌هایی که اسرائیل غاصب به راه انداخت عده‌ای بودند که خود را دوست مسلمانان و مردم فلسطین و لبنان معرفی می‌کردند؛ اما با ادامه جنگ چهره منافق گونه آن‌ها افشا شد.

وی یادآور شد: حتی دشمنان نسبت به مرجع عظیم‌الشأن آیت الله سیستانی تبلیغات مسموم کرده بودند و به‌گونه‌ای وانمود می‌نمودند که ایشان هیچ موضعی نسبت به دشمنان ندارد؛ اما با افشای نقشه ترور آیت الله سیستانی در اتاق جنگ اسرائیل غاصب معلوم شد که دشمنان چه نقشه‌های شومی را تدارک دیده‌اند.

سعیدی در ادامه گفت: اسرائیل غاصب درصدد این بود که با ارتباط‌گیری با کشورهای مسلمان، ایران را منزوی کند؛ اما ابتکار عمل حماس در هفت اکتبر تمام نقشه‌های این رژیم جعلی را نقش‌برآب کرد و این اقدامات جنون‌آمیز اسرائیل در کشتار بی‌گناهان غزه به‌خاطر شکست‌های بین‌المللی این رژیم جعلی است.

وی خاطرنشان کرد: دولت‌های مسلمان باید اتحاد و انسجام خود را حفظ کرده و با همدیگر به یاری مظلومان فلسطین و غزه بشتابند تا نصرت الهی نیز شامل حال آن‌ها شود.