اصفهان -ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: شهرداری‌ها بیش از پیش در مسائل و چالش‌های بزرگ استان که آحاد مردم را درگیر کرده است همانند پروژه‌های تأمین آب، همیاری و مساعدت کنند.

به گزارش ایرنا، مهران زینلیان روز دوشنبه در گردهمایی شهرداران استان اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان سرشار از ظرفیت‌ و استعدادهای قابل توجهی است که بخشی از آن ظرفیت نیروی انسانی متخصص و متعهد این استان است.

وی با اشاره به اینکه شهرداران در خط مقدم جبهه خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌کنند، ادامه داد: در استانداری اصفهان با افتخار و اعتقاد تلاش کردیم پشتیبانی‌های لازم را از شهرداران استان انجام دهیم و در این راستا کوتاهی نکنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: کارگروه‌هایی که در دفتر امور شهری و شوراهای استانداری برای پیشبرد امور شهرداران تشکیل شده است راهگشا بوده است لذا دو کارگروه رفاهی و بازرگانی نیز به مجموعه کارگروه‌های دفتر امور شهری اضافه و امور مرتبط از طریق این دو کارگروه پیگیری شود.

زینلیان با تأکید بر تقویت بخش بازرگانی در سازمان همیاری شهرداری‌های استان، اظهار کرد: تقویت شهرداری‌ها منجربه خدمت‌رسانی بهتر به مردم خواهد شد لذا در این خصوص می‌توان با ایجاد تفاهم‌نامه‌های کاربردی با سایر سازمان‌ها روند تجهیز شهرداری‌های استان را تسهیل کرد.

وی ادامه داد: در سه سال گذشته تلاش کردیم بانک املاک و مستغلات سازمان همیاری شهرداری‌های استان را تقویت کنیم و امیدواریم با پیگیری‌های مضاعف بتوانیم بنیهٔ این سازمان که متعلق به شهرداری‌هاست را تقویت کنیم.