اصفهان-ایرنا-بازیکنان تیم هندبال گیتی پسند اصفهان در اقدامی نمادین به منظور گرامیداشت یاد و خاطره حادثه غم انگیز معدن زغال سنگ طبس پیش از دیدار امشب با تیم زغال سنگ طبس کلاه معدنچیان را بر سر گذاشتند.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه گیتی پسند اصفهان، شامگاه دوشنبه دیدار تیم های هندبال گیتی پسند اصفهان و زغال سنگ طبس در چارچوب هفته دوم سی و هفتمین دوره رقابت‌های لیگ هندبال مردان باشگاه‌های کشور با گرامیداشت یاد و خاطره حادثه غم انگیز معدن زغال سنگ طبس برگزار شد.

اقدام جالب توجه بازیکنان گیتی پسند که برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره جان باختگان حادثه معدن زغال سنگ طبس در حرکت نمادین، کلاه معدنچیان را بر سر گذاشتند، مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۰ تیم از روز گذشته (۱۵ مهر) آغاز شد که سه تیم سپاهان، سپاهان نوین و گیتی پسند از استان اصفهان در آن حضور دارند؛ این در شرایطی است که سال گذشته علاوه بر این سه تیم، پرواز هوانیروز اصفهان نیز در لیگ برتر حضور داشت که در پایان به لیگ دسته اول سقوط کرد.

تیم هندبال گیتی پسند اصفهان، فصل گذشته با کسب ۳۴ امتیاز بالاتر از سپاهان اصفهان در رتبه سوم لیگ برتر هندبال کشور قرار گرفت و یگانه تیمی بود که موفق شد تنها شکست فصل را به تیم صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ برتر تحمیل کند.

دیدار امشب تیم های گیتی پسند اصفهان و زغال سنگ طبس با تساوی 26 بر26 به پایان رسید.