اراک - ایرنا - رییس مرکز فوریتهای پزشکی (اورژانس ۱۱۵) استان مرکزی از برخورد شدید ۲ خودرو دنا و تریلر و جان باختن یک نفر در جاده اراک - قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در ساعت ۱۹:۲۰ امشب گزارش تلفنی مبنی بر برخورد ۲ خودرو دنا و تریلر در محور قم ـ اراک حوالی شهسواران به واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله پرسنل پایگاه اورژانس ۱۱۵ محسن حیدری خیرآباد به محل حادثه اعزام شد.

در این سانحه متاسفانه یک مرد ۷۰ ساله به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و مصدوم دیگر این حادثه پس از دریافت اقدامات تخصصی فوریت پزشکی به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) منتقل شد.

بزرگ‌راه اراک - قم با حدود ۱۴۰ کیلومتر یکی از جاده‌های اصلی مرکز کشور است که نیمی از آن (تا محدوده راهجرد) در حوزه استحفاظی اراک و نیم دیگر در حوزه استحفاظی استان قم است. منطقه اقتصادی سلفچگان حدود ۵۰ کیلومتری قم در این بزرگ‌راه قرار دارد.

تصادف زنجیره ای در محور اراک به توره

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی از برخورد ۲ خودرو پراید و یک خودرو پژو و در نهایت وقوع تصادف زنجیره‌ای در جاده اراک ـ توره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در ساعت ۱۹:۱۲ امشب گزارش تلفنی مبنی بر برخورد دو خودرو پراید و یک خودرو پژو در محوره اراک ـ توره حوالی گردنه سیبک به واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله دو تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

در این سانحه ترافیکی هشت نفر مصدوم شدند که مصدومین پس از دریافت اقدامات تخصصی فوریت پزشکی جهت ادامه درمان به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) اراک منتقل شدند.

جاده اراک - توره در غرب شهر اراک مرکز استان مرکزی حدود ۵۰ کیلومتر است که نقطه پایانی این جاده پلیس راه توره است.