تهران بزرگ - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه تصادف در بزرگراه شهید چمران خبر داد و گفت: در این حادثه یک زن جوان ۳۰ ساله جان باخت.

سید جلال ملکی روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۴:۵۸ بامداد حادثه تصادف در مسیر جنوب به سمال بزرگراه چمران بعد از خیابان ملاصدرا به سامانه ۱۲۵ اعلام و در کمتر از سه دقیقه ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه رسیدند.

وی اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پرشیا به هنگام حرکت از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل های میانی بزرگراه در محل متوقف شد.

ملکی ادامه داد: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که یک خانم جوان در داخل خودرو محبوس است و آنطور که به نظر می‌رسید کمربند ایمنی نیز نبسته بود.

وی تاکید کرد: آتش نشانان مشاهده کردند بخشی از بدن تنها سرنشین پرشیا داخل و بخشی نیز بیرون خودرو قرار دارد که آتش نشانان عملیات رهاسازی را انجام دادند و این فرد را تحویل عوامل اورژانس دادند که به تشخیص عوامل اورژانس مشخص شد این فرد در این حادثه جان باخته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران یادآور شد: علت این سانحه رانندگی در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور قرار دارد.