تهران- ایرنا- مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۵۰ هزار نفر در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ خبر داد.

علیرضا کریمیان امروز (سه شنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: ثبت‌نام در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ در تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و سی‌امین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور از یکشنبه (۲۲ مهر) آغاز شده و این فرصت تا شنبه آینده (۲۸ مهر) ادامه دارد. دفترچه راهنمای شرکت در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ حاوی شرایط عمومی و اختصاصی منتشر شده است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور افزود: ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش به نشانی: www.sanjesh.org انجام می‌شود.

متقاضیان ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون)، در صورتی که واجد شرایط هستند، می‌توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (یک رشته اصلی و یک رشته شناور مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام) متقاضی ثبت‌نام در این آزمون شوند.

آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ در صبح و عصر روز پنجشنبه (دوم اسفند ۱۴۰۳) و صبح روز جمعه (سوم اسفند ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد. کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۲۹ بهمن تا روز پنچشنبه دوم اسفند ۱۴۰۳ منتشر می شود.