مهاباد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: عملیات وعده صادق ۲ که با اقتدار مثال زدنی ایران اسلامی به انجام رسید، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را که سال ها دم از آن زده بود، به جهان مخابره کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام میثم فیاضی‌ روز سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه سپاه مهاباد اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با اجرای عملیات صادق ۲ هیمنه اسرائیل و قدرت پوشالی آن را در هم شکست و سفر مقامات کشوری به بیروت و لبنان پس از این عملیات پیام شجاعت را به سران کشورهای استکبار جهانی منعکس کرد.

وی با بیان اینکه امروز مساله غزه مربوط به همه امت اسلامی است، افزود: تمام مسلمانان اعم از شیعه و سنی نسبت به جنایت رژیم صهیونیستی باید حساس بوده و باید با اتحاد و همبستگی در مقابل دشمنان بایستند.

وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۶۰۰ هزار یهودی از اسرائیل به خاک آلمان پناهنده شده اند، اضافه کرد: تمام تلاش و سعی استکبار سعی در نگه داشتن یهودیان در منطقه خاورمیانه با اهداف خاص بوده که محور مقاومت توانسته این معاملات را بر هم بزند.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: علاوه بر مهاجرت یهودیان هم اکنون بالای ۲ میلیون نفر از مجموع ۹ میلیون اسرائیلی در پناهگاه ها زندگی می کنند که نشان از اقتدار امت اسلامی و توانایی محور مقاومت دارد.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از حجت الاسلام «سیدعلی سیدنظری» مسوول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد، «حجت ااسلام محسن صحیحی» به عنوان مسوول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد معرفی شد.