تهران- ایرنا- سرمربی تیم والیبال نشسته ایران به خاطر کارشکنی آمریکایی‌ها از حضور در مراسم تالار مشاهیر والیبال جهان بازماند.

به گزارش ایرنا، هادی رضایی سرمربی پرافتخار والیبال نشسته به عنوان نخستین ایرانی نامش در تالار والیبال مشاهیر جهان قرار گرفت. وی قرار بود به همراه سایر چهره‌های سرشناس والیبال در بوستون آمریکا حضور پیدا کند اما به خاطر کارشکنی دولت این کشور نتوانست راهی ینگه دنیا شود.

هادی رضایی اوایل خردادماه به عنوان یکی از چهره‌های برتر والیبال نشسته دنیا در تالار مشاهیر جهان قرار گرفت. در این ماه ورگلا بل (والیبالیست کوبایی)، آنا پائولا هنکل (بازیکنان والیبال ساحلی برزیل)، تیم هوولند (ایالات متحده)، آندره آزورزی (ایتالیا)، خوزه روبرتو گیمارش (مربی برزیلی)، هادی رضایی (سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران)، خوان آنجل پریرا (داور آرژانتین)، سو لمر (ایالات متحده) و جوزپه پانینی (ایتالیا) به تالار مشاهیر اضافه شدند.

هادی رضایی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در این خصوص گفت: متاسفانه تا امروز روادید من صادر نشده و نمی‌توانم در این مراسم حضور پیدا کنم اما نام من و ایران در این مراسم هست. قرار بود از من و سایر نفرات جدید در تالار مشاهیر تجلیل شود اما روادید سفر به آمریکا صادر نشد و دلیل آن نیز به من اعلام نشد.

وی ادامه داد: در این مراسم نیستم اما باید یک بار حتما آنجا بروم و در این تالار حضور پیدا کنم.