تهران- ایرنا- سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان ایران گفت: همیشه انتقاد خوب است ولی باید به جا باشد و اگر کشتی‌گیر قرار است اشتباهی در تشک انجام دهد، بهتر است در رده‌های جوانان و نوجوانان انجام دهد.

به گزارش ایرنا، غلامرضا محمدی سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان ایران امروز سه‌شنبه در حاشیه آئین رونمایی از کتاب پهلوان باشی روایت ۴۰ نفر از نخبگان و بزرگان کشتی کشور، اظهار داشت: از فدراسیون کشتی باید قدردانی کرد که به خاطر کارهای فرهنگی ارزشمندی انجام می‌دهد. خوشبختانه فدراسیون کشتی در کنار کار زیرساختی کارهای فرهنگی هم انجام می‌دهد که باعث رشد و شکوفایی در کشتی می‌شود و من هم از حضور در این مراسم خوشحال هستم.

وی افزود: خوشبختانه کشتی‌گیرها در اردوی تیم ملی هستند و خوشبختانه مربیان از لحاظ روحی و روانی رو کشتی‌گیران کار می‌کنند. در حال‌حاضر شرایط تیم ملی امید عالی است و منتظر رفتن به کشور آلبانی هستند.

سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان در مورد رقابت‌های جهانی که انتقاد از آن پیش آمد، یادآور شد: همیشه انتقاد خوب است ولی باید به جا باشد. اگر کشتی‌گیر قرار است اشتباهی در تشک انجام دهد بهتر است در رده‌های جوانان و نوجوانان انجام دهد. من همیشه کم‌تر مصاحبه می‌کنم و الان هم ۸۰ درصد اردوی تیم امید، کشتی‌گیرهای جوانان هستند و این نشان می‌دهد در یک مسیر درستی قرار داریم. شک نکنید این نسل به بزرگسالان هم انتقال می‌یابد و باید از علیرضا دبیر تشکر کرد که به فکر کشتی است.

محمدی درباره شرایط تیم سایپا گفت: شک نکنید با کشتی‌گیرهای مطرح دنیا در حال مصاحبه هستیم و امیدواریم بهترین‌ها در جمع ما باشند و باشگاه هم در تلاش است که هر چه سریع‌تر آنها را جذب کند.