بروجرد – ایرنا – فرماندار بروجرد گفت: مشکلات و موانع تولید ۱۹۲ واحد صنعتی شهرستان با همکاری رییس دادگستری، دادستان و دستگاه های اجرایی شهرستان در ۲ سال گذشته رفع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسلم مرادی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه رییس دادگستری و دادستان بروجرد در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: تحقق مفاد سند تحول قضایی و برقراری عدالت نیازمند همکاری و همراهی مردم و دستگاه های اجرایی است.

وی افزود: در حوزه خدمات شهری از جمله ترافیک، رفع سد معبر خیابان های جعفری و رازان، گردشگری و آسفالت معابر و خیابان‌ها اقدامات خوبی توسط شهرداری و با حمایت های رییس دادگستری و دادستان بروجرد انجام شده است.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم و رهبر معظم انقلاب از دستگاه قضایی مبارزه بی امان با فساد است، بیان کرد: دستگاه قضایی باید با جدیت و قاطعانه با فساد مبارزه کند.

مرادی اضافه کرد: زیرساخت های توسعه ای در حمایت از سرمایه گذار در این شهرستان مشهود بوده که این مهم نیز با حمایت دستگاه قضا و ایجاد امنیت در منطقه امکان پذیر شده است.

وی تصریح کرد: باید با پدیده فساد که خواسته مردم است برخورد قاطع شود و ریشه‌ی آن از بین برود.

فرماندار بروجرد تاکید کرد: دستگاه قضایی یکی از بخش‌های بسیار حساس نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه بروجرد گفت: عملیات وعده صادق ۲ سبب غرور ملت ایران شد ضمن اینکه با این عملیات به دشمنان نشان دادیم که شهید سیدحسن نصرالله زنده است و راه او را ادامه می‌دهیم.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: امت اسلام باید همه توان خود برای نابودی کامل رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی بکار گیرد تا این رژیم منحوس از صحنه روزگار حذف شود.

وی بیان کرد: اسراییل و آمریکا در سراشیبی سقوط و به زودی از بین خواهند رفت و جبهه مقاومت و مردم فلسطین پیروز میدان می شوند.

رییس جدید دادگستری بروجرد یادآور شد: در سند تحول دستگاه قضایی مطالبات مردم گنجانده شده که خط‌قرمز ما امنیت مردم است و کسانی که با رفتار خود این امنیت را مخدوش کنند مورد برخورد قاطع قرار می‌گیرند.

امیررضا صارمی گفت: به احیای حقوق عامه و کسانی که به حقوق مردم ضرر برساند ورود خواهیم کرد و حقوق مردم با هیچ‌چیز قابل‌معامله نیست.

وی افزود: تسریع در رسیدگی‌ها در اولویت قرار دارد و با توجه به اینکه دادگاه صلح ایجاد شده کمبود نیرو داریم ولی در وظیفه خود کوتاهی نخواهیم کرد.

رییس دادگستری بروجرد اظهار کرد: حفظ استقلال دستگاه قضایی در دستورکار قرار دارد و برای رفع مشکلات مردم باید از همه دستگاه‌ها کمک گرفت و پیشگیری فقط مختص دستگاه قضایی نیست بلکه همه می‌توانند نقش‌آفرین باشند.

دادستان جدید بروجرد افزود: دادستان یک وظیفه درون‌سازمانی دارد و سند تحول شاخص‌هایی را برای ما تعیین کرده که نقشه راه و سیاست گذاری قوه قضاییه است.

گودرز امرایی بیان کرد: اجرای کامل همه شاخص‌ها وسیاستگذاری ها در اولویت قرار دارد و تحولی ایجاد خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: وحدت در کار و تعامل با دستگاه‌ها منجر به نتیجه می‌شود، برخورد با ترک فعل مدیران مبارزه با فساد را در دستور کار قرار خواهیم داد.

دادستان جدید بروجرد با اشاره به اینکه تکریم ارباب‌رجوع از مهم‌ترین کارها است، افزود: با حضور در مساجد و محلات با مردم ارتباط خواهیم گرفت زیرا از این طریق می‌توان بخشی از مشکلات را حل کرد.

به گزارش ایرنا، در این آیین امیررضا صارمی به عنوان رییس جدید دادگستری و گودرز امرایی به عنوان دادستان بروجرد معرفی شد.