همدان- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب همدان گفت: بدنبال اقدامات وحشیانه و خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی و تشدید شرارت‌های این رژیم با حمایت آمریکا در قتل عام مردم لبنان و غزه، هرگونه فعالیت در حمایت از این رژیم جرم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا از روابط عمومی دادگستری کل استان همدان عباس نجفی در پیامی هشدار داد: براساس نص صریح ماده ۶ قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت مصوب سال ۱۳۹۹ مجلس شورای اسلامی، هرگونه همکاری اطلاعاتی یا جاسوسی به نفع رژیم صهیونیستی در حکم محاربه و افساد فی الارض است و مرتکبین به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

️وی با اشاره به ممنوع بودن هرگونه تبادل اطلاعات با افراد وابسته به رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: همچنین بر اساس ماده هفت قانون ذکر شده، هرگونه همکاری، تعامل، توافق سیاسی یا تبادل اطلاعات با نهادها و افراد رسمی و غیررسمی وابسته به رژیم صهیونیستی ممنوع بوده و مرتکبان به مجازات حبس تعزیری درجه چهار و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب همدان با تاکید به برخورد قاطعانه با مجرمانی که از هر طریقی رژیم غاصب صهیونیستی را تقویت کنند،گفت: براساس ماده هشت قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت، هرگونه اقدامی از قبیل امنیتی،نظامی،سیاسی،فرهنگی،رسانه‌ای،تبلیغی،مساعدت اقتصادی و مالی مستقیم و غیرمستقیم آگاهانه در جهت تأیید یا تقویت و تحکیم رژیم صهیونیستی ممنوع بوده و مرتکبین به مجازات حبس تعزیری درجه پنج محکوم خواهند شد.

وی افزود: ضابطان مکلفند نسبت به رصد فضای مجازی و حقیقی مستمرا اقدام و در صورت مواجهه با هماهنگی این دادستانی برخورد قاطع صورت گیرد.