سنندج- ایرنا- مدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان سقز از پلمب چهار موسسه غیر مجاز کاشت مو به دلیل فعالیت بدون مجوز و دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی و تخصصی در امور زیبایی و کاشت مو خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پروین خسروپور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال دخالت های غیرمجاز در امور حرفه‌ای پزشکی و عوارض پیش آمده برای همشهریان و همچنین عدم توجه به تذکرات توقف فعالیت و تعطیلی محل و در راستای صیانت از حقوق مردم، چهار مرکز غیر مجاز کاشت مو با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان سقز پلمب شد.

وی افزود: دفاع از حقوق و سلامت همشهریان خط قرمز این شبکه بوده و در صورت مشاهده و فعالیت هر محل غیرمجاز و یا گزارش مردمی مبنی بر فعالیت این نوع از اماکن، اقدامات لازم در خصوص پلمب و تشکیل پرونده قضایی به عمل خواهد آمد.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان سقز تاکید کرد: شهروندان برای دریافت هرگونه خدمات درمانی، زیبایی حتما به مراکز مجاز که دارای پروانه طبابت و مجوز قانونی هستند مراجعه کنند.

وی از شهروندان خواست هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت افراد فاقد صلاحیت در امور پزشکی را به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.