اصفهان - ایرنا - رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی اصفهان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید «عباس نیلفروشان» در روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ علی اصغر زارع روز سه‌شنبه افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان در راستای برگزاری هرچه بهتر و با شکوهتر مراسم تشییع پیکر مطهر شهید نیلفروشان و در راستای خدمت رسانی بهتر به تشییع‌کنندگان، اقدام به اعمال محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی می کند.
وی اظهار داشت: بر این اساس از ساعت یک بامداد پنجشنبه توقف هر نوع وسایل نقلیه در محدوده‌های منتهی به چهارراه نورباران، میدان بزرگمهر، چهارراه آبشار،‌ خیابان امام سجاد (ع) و مسیر رفت به سمت میدان شهید لاوی و گلستان مطهر شهدا ممنوع خواهد بود.
این مقام انتظامی گفت: همچنین از ساعت۶ صبح روز پنجشنبه تردد هر نوع وسایل نقلیه در مسیرهای منتهی به میدان احمدآباد، تقاطع‌های ولی عصر، صغیر، توانا، خیابان احمدآباد، تقاطع آتش‌نشان، پروین، آل خجند، سروش به سمت میدان احمدآباد و تمام مسیرهای اصلی و فرعی منتهی به خیابان بزرگمهر، چهارراه هشت بهشت و چهارراه نور باران ممنوع است.
به‌ گفته‌ وی، همچنین ممنوعیت تردد در حاشیه شمالی میدان خواجو به سمت میدان‌ بزرگمهر. تقاطع حمزه در خیابان‌ مشتاق و چهارراه نورباران به سمت میدان ‌بزرگمهر، چهارراه آبشار، جنوب پل خواجو به سمت میدان فیض و چهارراه آبشار، پل غدیر در خیابان آبشار سوم به سمت چهارراه آبشار، میدان فیض به سمت چهار راه آپادانا، میدان لاوی .تقاطع آیت الله رحیم ارباب به سمت تقاطع سپهسالار و تمام مسیرهای منتهی به خیابان امام سجاد(ع)، چهارراه فرایبورگ و میدان بسیج به سمت گلستان‌ شهدا و میدان فیض، میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا و خروجی بزرگراه شهید همت بسمت میدان شهید لاوی اعمال می شود.

سرهنگ زارع افزود: از شهروندان می‌خواهیم با توجه به محدودیت و کمبود ظرفیت‌ پارکینگ‌ها و در نظر گرفتن اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی برای رفت و آمد، تا حدممکن ضمن استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی از تردد در محدوده‌های یادشده خودداری و پلیس راهنمایی و رانندگی را در اجرای ماموریت یاری و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.
سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: محل پارک اتوبوس‌ها در خیابان‌های لاهور، حمزه اصفهانی، آزادگان، فرایبورگ، کنارگذرهای خیابان شهید لاوی، سلمان فارسی، آبشار دوم و سوم در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا، سردار عباس نیلفروشان در ۶ مهر امسال بر اثر حملات هوایی رژیم صهیونیستی به دستور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب به «ضاحیه» جنوبی در بیروت به همراه سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به شهادت رسید.

پیکر سردار نیلفروشان روز گذشته(دوشنبه) در شهرهای نجف، کربلا و مشهد و امروز(سه‌شنبه) در میدان امام حسین(ع) تهران تشییع شد و روز پنجشنبه در اصفهان به خاک سپرده می‌شود.