تهران- ایرنا- جنبش حماس در بیانیه‌ای ضمن تمجید از عملیات ضد صهیونیستی صبح امروز (سه‌شنبه) در بندر اشدود واقع در جنوب فلسطین اشغالی، این عملیات را نشان از قدرت مقاومت فلسطین ارزیابی کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از شبکه خبری المیادین، در بیانیه جنبش حماس آمده است: تیراندازی که در نزدیکی اشدود اشغالی رخ داد، واکنشی طبیعی به اقدامات اشغالگران و تاییدی بر ادامه و تشدید اقدامات مقاومت علیرغم تمامی تدابیر امنیتی است.

حماس تاکید کرد: این عملیات و عملیات‌های قبلی در عمق سرزمین‌های اشغالی، توانایی مقاومت در آسیب رساندن به دشمن را ثابت می‌کند.

در ادامه این بیانیه تاکید شد: ما خواهان عملیات دردناک‌تر در قلب رژیم اشغالگر و خشم و اتحاد بیشتر در پشت سر مقاومت و شعله‌ور کردن تمام جبهه‌های رویارویی تا پایان تهاجم و شکست پروژه اشغالگری هستیم.

این بیانیه پس از آن صادر شد که رسانه‌های رژیم صهیونیستی از انجام عملیات شهادت طلبانه در سرزمین های اشغالی و به هلاکت رسیدن یک افسر پلیس این رژیم و زخمی شدن پنج صهیونیست دیگر بر اثر این عملیات خبر دادند.

طبق این گزارش، عملیات تیراندازی توسط یک جوان فلسطینی در خیابانی در نزدیکی اشدود در جنوب فلسطین اشغالی همچنین منجر به زخمی شدن چند نظامی پلیس رژیم صهیونیستی شد.

شبکه العربیه نیز گزارش داد که تیراندازی در ۲ منطقه در خیابان شماره چهار در اشدود رخ داد که در نتیجه آن چند افسر پلیس رژیم صهیونیستی زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

طی روزهای گذشته نیز علاوه بر حملات راکتی و تله های مرگبار در مسیر اشغالگران در داخل غزه، چندین عملیات ضد صهیونیستی شهادت طلبانه در مناطق مختلف سرزمین های اشغالی توسط جوانان فلسطینی انجام شده است.