قم - ایرنا- تولیت حرم مطهر بانوی کرامت ضمن تأکید بر لزوم اتحاد و ارتباط بیشتر بین مسلمانان گفت: سیاست دشمن این است که بین ملت‌های مسلمان مرز ایجاد کند اما به برکت حوادثی که در عراق، سوریه، لبنان و غزه اتفاق افتاد مسلمین تلاش کردند که از حال هم آگاه باشند و به یاری هم بشتابند به صورتی که اگر مردم در غزه مورد ظلم واقع می‌شوند برادرانشان در عراق به سمت دشمن موشک پرتاب می‌کنند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار جمعی از خادمان حرم مطهر کاظمین،افزود: آیات قرآن و روایات توصیه کردند که اتحاد داشته باشیم اما دشمنان این اتحاد و انسجام را نمی‌توانند تحمل کنند و تلاش می‌کنند بین ما تفرقه بیندازند.

آیت الله سعیدی یکی از علل طولانی شدن نصرت الهی در جنگ را شناخت دشمنان دانست و گفت: دشمن تلاش می‌کرد مرجعیت شیعی در عراق را از این حوادث و همراهی با رزمندگان اسلام جدا کند ولی طولانی شدن نصرت الهی روشن کرد که صهیونیست ها به دنبال ترور آیت الله سیستانی نیز هستند و دشمنی صهیونیست ها با شیعیان و محبان اهل بیت(ع) آشکار شد.

وی با تأکید بر اینکه ملت‌های مسلمان برای اتحاد خود هزینه می‌پردازند، گفت: سید حسن نصرالله از سرمایه‌های بزرگ ما بود و شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهید نیلفروشان نیز هزینه‌های سنگینی بودند که ما پرداختیم تا اتحاد و انسجام بماند و توطئه دشمن خنثی شود.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت افزود ارتباط بین ایران و عراق بیشتر شود و ما در پرتو این اتحاد زمینه‌ساز حکومت حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف باشیم.

وی همچنین در دیدار خادمان حرم مطهر رضوی ابراز داشت: اهل‌بیت چراغ‌های هدایتی هستند که در جای‌جای عالم می‌درخشند و مردم به واسطه آنها هدایت می‌شوند.

وی با اشاره به مظلومیت شهادت امام رضا و امام کاظم گفت: حضرت معصومه هم یقیناً از آسیب‌های حکومت عباسی مصون نبودند و ازدواج‌نکردن ایشان، هجرتشان از مدینه به قم و شهادتشان دلالت بر مظلومیت ایشان دارد.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه مردم قم حضرت معصومه را خوب تحویل گرفتند و این مایه افتخار این مردم است، خاطرنشان کرد: بعد از شهادت حضرت معصومه نیز مردم قم نهایت ادب و احترام را برای حضرت قائل بوده و هستند و همواره زائر این مضجع نورانی بوده و از زائران این حضرت با احترام میزبانی کرده و می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه رسیدن به محضر این بزرگواران باید با معرفت و ادب باشد گفت: مهم‌ترین چیز در دستگاه اهل‌بیت اخلاص است و وقتی اخلاص باشد هر کاری برکت پیدا می‌کند و چشم می‌آید.