تهران - ایرنا - رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: باید به میدان‌های بزرگ وارد شویم و ترسی به خود راه ندهیم، شاید شکست هم داشته باشد اما بدانیم پیروزی هم دور و ناممکن نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی سه شنبه شب در آیین نکوداشت زنده یاد «ولی‌الله خبره» در خانه اندیشمندان علوم انسانی، با بیان اینکه یکی از مشکلات ما در بخش‌های مختلف کشور این است که آیا افرادی که در جایگاهی قرار دارند توانایی لازم و کارآمدی کافی دارند یا نه، گفت: این حلقه گمشده نظام اداری ما است که طبق وعده و قرار در این نظام اداری عمل می‌شود یا نه.

وی افزود: مرحوم خبره شخصی با دانش بود و متعهدانه عمل می‌کرد. او مستدل و محکم در جلسات نسبت به نکاتی که مطرح می‌کرد می‌ایستاد و از سخنان خود دفاع می‌کرد. او فضای بین‌المللی را در حوزه خود خوب می‌شناخت.

پورمحمدی اظهار کرد: او اقدامات بزرگی برای تثبیت جایگاه جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی داشت و در این زمینه فوق‌العاده عمل کرد و از ورود به میدان های بزرگ ترسی نداشت.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: این خسارت بزرگی برای کشور است که مسئولان به میدان‌های بزرگ وارد نمی‌شوند و از این امر هراس دارند. باید به این میدان‌های بزرگ وارد شویم و ترسی به خود راه ندهیم، شاید شکست هم داشته باشد اما بدانیم پیروزی هم دور و ناممکن نیست.