تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در بیست و چهارمین روز مهر، به برتری پرگل تیم ملی فوتبال مقابل قطر در هفته چهارم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، گفت‌وگو با قوی‌ترین مرد ایران و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

به گزارش ایرنا، بیست و چهارمین روز مهر ۱۴۰۳ با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد.

آتش‌بازی شاگردان قلعه‌نویی در دبی؛ صدرنشینی ایران با طعم انتقام

تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب هفته چهارم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، با نتیجه چهار بر یک تیم ملی قطر را مغلوب کرد تا انتقام شکست در جام ملت‌های آسیا را از این تیم بگیرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

دورخیز چوپان برای مستر المپیای ۲۰۲۵ + عکس

نایب قهرمان مسترالمپیا پس از ناکامی در کسب ساندوی سال ۲۰۲۴ اعلام کرد که در پیکارهای سال آینده نیز حضور خواهد یافت. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

کنار قلعه‌نویی بودم قهرمان آسیا می‌شد/ با فروش نان بربری، بلیت بازی استقلال را می‌خریدم

پیشکسوت استقلال گفت: من اگر کنار امیر قلعه‌نویی بودم او قهرمان جام ملت‌ها می‌شد و هرگز به قطر نمی‌باخت. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

از کارگری در بازار میوه و تره‌بار تا قوی‌ترین مرد جهان + فیلم

قوی‌ترین مرد ایران و جهان گفت: زندگی سختی داشتم و با کارگری و کار در میوه و تره‌بار زندگی خودم را می‌گذراندم. همیشه با رویاهایم پیش رفتم و شاید همین الان نیز به نتیجه دلخواه نرسیدم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

توخل در آستانه هدایت تیم ملی انگلیس

سرمربی سابق تیم فوتبال بایرن مونیخ به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم ملی انگلیس، در آستانه توافق با سه‌شیرها است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پراش: وزیر ورزش به حواشی دوچرخه‌سواری ورود کند/ چرا کادر فعلی همچنان حمایت می‌شوند؟

مربی اسبق تیم ملی دوچرخه‌سواری گفت: مدیریت و سیاست غلطی که بر این فدراسیون حاکم شده هر روز اتفاقات جدیدی را رقم می‌زند و اگر کسی بخواهد حق و حقوق خود را بگیرد چاره‌ای ندارد مگر آنکه شکایت کرده و از مراجع قضایی پیگیری کند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

حمله به یک فوتبالیست در کاردیف؛ زانو «ناکار» شد/ بازداشت ۲ مظنون

به‌دنبال حمله به یک فوتبالیست در پایتخت ولز و شکستگی زانوی وی، ۲ نفر بازداشت شدند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

کتاب پهلوان باشی به مناسبت هفته تربیت بدنی رونمایی شد

کتاب پهلوان باشی با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سالن شهید ضرغام فدراسیون کشتی رونمایی شد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

اسکالونی: باید به بازی بدون مسی عادت کنیم/ لائوتارو شایسته توپ طلاست

سرمربی تیم ملی آرژانتین معتقد است که این تیم باید به بازی بدون کاپیتان آلبی‌سلسته هم عادت کند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

صعود ۳۳ پله‌ای فرجی در رده‌بندی جهانی تنیس روی میز

بنیامین فرجی در جدیدترین رده‌بندی منتشر شده از سوی فدراسیون بین‌المللی تنیس روی میز ۳۳ پله صعود کرد و در جایگاه ۱۷۷ بزرگسالان دنیا قرار گرفت. ادامه خبر را اینجا بخوانید.