تهران- ایرنا- مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، گفت: بازی مقابل قطر آسان بود و انتظار نداشتم شرایط دیدار امشب به این شکل شود.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، سردار آزمون با دو گل و یک پاس گل بهترین بازیکن دیدار برابر قطر در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ شد. وی در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: عملکرد خیلی خوبی داشتیم و سه امتیاز مهمی را کسب کردیم. بازی آسانی برای ما بود. واقعا انتظار نداشتم این چنین شود.

وی در پاسخ به این سئوال که این برد چقدر بعد از تساوی با ازبکستان برای تیم ملی مهم بود، بیان کرد: تمام بازی‌ها برای ما مهم است و باید به مسیر خودمان ادامه دهیم. از الان باید روی بازی بعد خود تمرکز کنیم.

مهاجم تیم ملی ایران در مورد انتخابش به عنوان بهترین بازیکن زمین گفت: این تلاش همه بازیکنان بود که من بهترین بازیکن زمین شدم و اگر آنها نباشند شما بهترین بازیکن دنیا نیز باشی کاری به تنهای از پیش نخواهید برد. به همه بازیکنان، کادر فنی و مردم ایران این پیروزی را تبریک می‌گویم و مستحق این برد بودیم.

آزمون اظهار داشت: وقتی شما با پیراهن تیم ملی پیروز می‌شوید و مردم را خوشحال می‌کنید حس غرور پیدا می‌کنید و هیچ چیز را با این حس عوض نمی‌کنید. خدا را شکر می‌کنم این بازی را بردیم. همه بازیکنان بهترین بودند و از حالا به بازی بعد فکر می‌کنیم. 

وی در مورد انتقادات نسبت به خط حمله تیم ملی عنوان کرد: من و مهدی طارمی چندین سال است که کنار هم بازی‌ می‌کنیم و از روحیات و اخلاقیات هم شناخت داریم. باید از کادر فنی تشکر کنم چرا که می‌دانند از ما چگونه و در کجا استفاده کنند و این موضوع مهمی است.

مهاجم تیم ملی فوتبال خاطر نشان کرد: ما به هیچ چیزی جز برد تیم ملی فکر نمی‌کنیم و کار فنی تیم فوق‌العاده است. کارشناس‌های را استفاده کنیم که دلسوز باشند چرا که حرف‌های آنها باز خورد دارد و به درد تیم ملی می‌خورد. اینکه همیشه انتقاد و زدن باشد، خوب نیست و ما یک جایی می‌گویم بیخیال قطعا با کسی مشکل دارند. خدا را شکر ۱۰ امتیاز گرفتیم و فوتبال ۹۰ دقیقه است و شما فقط ۱۰ دقیقه را نمی‌توانید قضاوت کنید. قشنگ مشخص است از کجا این صحبت‌ها آب می خورد.

تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب هفته چهارم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، با نتیجه چهار بر یک تیم ملی قطر را مغلوب کرد تا انتقام شکست در جام ملت‌های آسیا را از این تیم بگیرد.