شهر ری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بازرسی مأموران پلیس از یک دستگاه کامیون در محور تهران - ورامین خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محمدقاسم طرهانی سه شنبه شب در تشریح جزییات خبر اظهار کرد: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ری و عوامل کلانتری ۲۱۱ قلعه نو در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، ۲هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی را کشف کردند.

سرهنگ طرهانی افزود: مأموران در این خصوص خودرو کامیون را توقیف و یک نفر متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری قاتل کمتر از ۳۰ دقیقه در شهرستان ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری، از دستگیری قاتل توسط ماموران کلانتری ۱۷۶ حسن آباد در کمتر از ۳۰ دقیقه، خبر داد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی سه شنبه شب در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع و درگیری در محدوده حسن آباد فشافویه ماموران کلانتری حسن آباد بلافاصله در محل حضور یافتند که در بررسی های صورت گرفته مشخص شد یکی از افراد حاضر در درگیری براثر اصابت چاقو مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت می کند.

وی افزود: با فوت این جوان پرونده قتل در کلانتری ۱۷۶ حسن آباد تشکیل و ماموران بلافاصله وارد عمل شده و در یک اقدام ضربتی تمامی افراد دخیل در درگیری را در کمتر از نیم ساعت پس از وقوع حادثه دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری عنوان کرد: نهایتاً با اقدامات تخصصی و پلیسی یکی از متهمان دستگیر شده به قتل با استفاده از چاقو اقرار و انگیزه خود از این کار را اختلافات قبلی و خانوادگی با مقتول عنوان کرد.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطر نشان کرد: با مشخص شدن قاتل، پرونده تکمیل و به همراه متهمان تحویل اداره ۱۰ پلیس آگاهی شدند.