کرج - ایرنا - مسوول سازمان بسیج سازندگی استان البرز از تشکیل پویش « همیار مقاومت ، سرباز حزب الله » با هدف جمع آوری کمک های مالی به جبهه مقاومت خبرداد .

سرهنگ پاسدار« محمد فلاحتکار» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر فعالیت گسترده جهادگران بسیجی در جمع آوری کمک های مالی برای جبهه مقاومت و حزب الله افزود: دراین پویش جهادگران بسیجی در عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب در مساجد ، مدارس ، پایگاه های بسیج ، بوستانها ضمن تبیین فلسفه مقاومت جهت مردم و به ویژه نسل جوان، نسبت به جمع آوری کمک های مردمی جهت حمایت از حزب الله اقدام خواهند کرد .
وی با بیان اینکه هم اکنون علاوه بر مساجد، پایگاه های بسیج ، مدارس ، ۲۵ ایستگاه جمع آوری کمک های مردمی با همت گروه های جهادی بسیج سازندگی استان البرز در مناطق مختلف این استان فعال شده اضافه کرد : حمایت از جبهه مقاومت یک اصل قطعی جهت جهادگران بسیجی است و آنها در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد .
سرهنگ فلاحتکار با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه ها در معرفی این پویش به مردم، خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم جهت اهدای کمک های خود به جبهه مقاومت نمی دانند باید از چه طریقی اقدام کنند و به همین سبب رسانه ها بایدبا اطلاع رسانی صحیح در این زمینه جهادگران بسیجی را یاری کنند.

مسوول سازمان بسیج سازندگی استان البرز گفت : همچنین جهادگران بسیجی استان البرز در اقدامی خودجوش با جمع آوری کمک های مردمی آماده ارسال محموله کمک های بشر دوستانه به لبنان هستند .
وی با اعلام شماره حساب «۵۱۵۱۸۱۸۰۸۶۰۱۱» و یا شماره شبای «IR۰۳۰۱۵۰۰۰۰۰۰۰۵۱۵۱۸۱۸۰۸۶۰۱۱» به نام بسیج سازندگی استان البرز به عنوان شماره حساب متمرکز استانی از عموم مردم خواست تا در این اقدام خداپسندانه در حمایت از مردم مظلوم و رزمندگان دلاور جبهه مقاومت و حزب الله مشارکت کنند و کمک نقدی خود را به شماره حساب گروهای جهادی استان البرز در پایگاه‌های بسیج محله واریز کنند.