تهران بزرگ - ایرنا - نایب رییس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه اقدامات انجام شده برای کودکان در پایتخت مطلوب نیست، گفت: هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم و باید تلاش خود را بیشتر کنیم.

پرویز سروری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ۲۰ سال گذشته و در دوره‌های پیشین مدیریت شهری اقدامات موثری برای تولید ظرفیت‌های مناسب ویژه کودکان انجام شده اما کافی نبوده است.

وی در ادامه اظهار کرد: معتقدم در این دوره مدیریت شهری (دوره ششم) اقدامات انجام شده در حوزه کودک نسبت به دوره‌های قبل کار بیشتری شده و فاصله زیادی وجود دارد ولی علاوه بر این تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز هم فاصله زیادی در پیش است.

این عضو شورای شهر یادآور شد: در حال حاضر در سراهای محلات ظرفیت‌های خوبی برای کودکان فراهم شده است اقدامات خوبی هم در موضوع کودک در پارک‌ها ایجاد شده و در مناسبت‌های مختلف شاهد ایجاد امکانات خوب و ویژه‌ای برای کودکان هستیم اما هنوز با نقطه مطلوبی که کودکان تهران نیاز دارند که دریایی از استعداد هستند، فاصله داریم.

نایب رییس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه پرورش استعداد کودکان موجبات بالندگی تهران و کشور را فراهم می‌کند، اضافه کرد: بدون شک سرمایه گذاری بر کودکان، تضمین آینده بهتر برای کشور است.

سروری با اشاره به مشقت‌ها و سختی‌هایی که کودکان غزه در مبارزه با رژیم صهیونیستی متحمل می‌شوند، گفت: کودکان مقاوم غزه که اکنون از کمترین امکانات رفاهی برخوردارند و زیر موشک‌های چند تنی رژیم غاصب صهیونیستی نمی‌توانند از نیازهای اولیه برخوردار باشند ولی بدانند که در غم آنان سهیم هستیم و تلاش می‌کنیم روزهایی فرخنده و مناسب برای این عزیزان فراهم کنیم.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: مردم ما در سختی‌های کودکان معصوم غزه خودشان را سهیم می‌دانند و این کودکان بدانند که این روزهای سخت می‌گذرد و روزهای شادی آفرینی در پیش خواهد بود.

سروری تاکید کرد: مردم غزه به مناسبت مقاومت و سختی‌هایی که می‌بینند امیدوار به نابودی قطعی رژیم صهیونیستی و ایجاد کشوری مستقل هستند و مطمئن باشند به حقوق اولیه خود دست پیدا خواهند کرد.