شهرری - ایرنا- رئیس درمانگاه شهید نبوی سپاه سیدالشهدا استان تهران گفت: ۹۸ درصد درمانگاه شهید نبوی سپاه سیدالشهدای استان تهران تکمیل شده ودر روزهای آینده به اتمام می رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حسین وفادار روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به احداث ساختمان جدید درمانگاه شهید نبوی سپاه سیدالشهداء استان تهران اظهار داشت: با تصمیماتی که در سپاه سیدالشهداء استان تهران بعمل آمد قرار شد با احداث این درمانگاه در شهرری خدمات چشمگیر پزشکی به شهروندان داده شود.

وی افزود: با توافقاتی که با شهرداری داشتیم یک ساختمان نیمه تمام را گرفتیم و با برنامه ریزی های صورت گرفته بنا شد یک بیمارستان ۹۶ تخت خوابه را احداث کنیم.

رییس درمانگاه شهید نبوی سپاه سیدالشهداء استان تهران خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود سه سال است که این ساختمان در حال تکمیل شدن است که ۹۸ درصد آن به پایان رسیده و با اتمام کارهای جزئی آن در روزهای آینده به پایان خواهد رسید.

وفادارگفت: در حاضر حاضر خدمات پزشکی که در این درمانگاه به شهروندان داده می شود شامل داروخانه شبانه روزی که در طبقه همکف مجموعه قرار دارد، اورژانس خواهران و برادران، جراحی سرپایی، قلب، اکو، تست ورزش، چشم پزشکی، زنان، دندانپزشکی، روانپزشکی، سونوگرافی، رادیولوژی و ارتوپدی می باشد.

وی افزود: شهروندان می توانند برای گرفت نوبت در این درمانگاه و ارائه هر نوع انتقاد و پیشنهاد با شماره تلفن ۲۵۰۱۵۶۴۹ تماس بگیرند.