مراغه- ایرنا- نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی به دعوتش از  فرماندهی فراجای کشور طی هفته نیروی انتظامی برای سفر به این شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: در همین راستا سردار «حمیدرضا اشراق» معاون هماهنگ‌کننده فراجا با سفر به منطقه، دستورهایی برای ارتقای کمی و کیفی فرماندهی انتظامی مراغه و عجب‌شیر و تامین نیازمندها صادر کرد. 

«سیدفرید موسوی» روز چهارشنبه در حاشیه بازدید سردار «اشراق» از امکانات و تجهیزات انتظامی مراغه به خبرنگار ایرنا افزود: معاون فراجای کشور در این سفر مشکلات عوامل انتظامی این شهرستان‌ها در بخش‌های مختلف و تجهیزات مورد نیاز آنان را مورد بررسی قرار داد.

وی بدون اینکه به جزئیات دستورها اشاره داشته باشد، اضافه کرد: این دستورها در مجموع به تقویت فرماندهی انتظامی شهرستان‌های مراغه و عجب‌شیر منجر می‌شود.

نیازمندی‌های انتظامی مراغه و عجب‌شیر در جلسه‌ای مشترک و با حضور سردار «اشراق» بررسی شد

وی عوامل انتظامی را حافظ امنیت و آرامش روانی جامعه خواند و تاکید کرد: هرچقدر که نیروهای انتظامی امکانات بیشتری در اختیار داشته باشد می‌توانند خدمات مطلوب‌تری ارایه دهد.

«موسوی» این را هم بیان کرد: در آینده نزدیک شاهد تجهیز کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و تامین تجهیزات لازم برای ارتقای سطح خدمات انتظامی در این شهرستان‌ها خواهیم بود.

وی افزود: با هدف ارتقای شان عوامل انتظامی نیز پیش از این احداث ۲۴ واحد مسکن سازمانی در مراغه تصویب شده بود که این تعداد با دستور سردار اشراق به ۱۰۰ واحد ارتقا یافت.

به گزارش ایرنا در جلسه‌ای که با حضور مسئولان و به همین منظور تشکیل شد، علاوه بر مسایل و نیازهای فرماندهی انتظامی مراغه، راهکارهای ارتقای کمی و کیفی فرماندهی انتظامی عجب‌شیر نیز با حضور فرمانده انتظامی این شهرستان بررسی شد.