شهر ری - ایرنا - مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: این بنیاد ۲۰ بیمارستان با مشارکت دولت جمهوری اسلامی ساخته که در خدمت درمان و سلامت مردم عزیز کشورمان قرار دارد.

امیرحسین مدنی روز چهارشنبه در محل امامزاده ابوعبدالله شهرری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد ۱۸ بیمارستان با مشارکت وزارت بهداشت و درمان دولت ساخته و تحویل شده است و ساخت ۲ بیمارستان از جمله ۴۰۰ تختخوابی حضرت زهرا س دزفول نیز درحال اتمام می باشد.

وی افزود: در حوزه سلامت بنیاد برکت ستاد اجرایی اقدامات فراوانی انجام داده از جمله اینکه راه اندازی مرکز جامع درمان سرطان برکت درحال خدمت رسانی به مردم است.

مدنی گفت : در حوزه دندانپزشکی که هزینمه بالایی برای مردم دارد با حمایت بنیاد برکت و گروههای جهادی پویشی با عنوان لبخند با برکت راه اندازی شده که امسال تاکنون ۵۸ هزار نفر از خدمات رایگان دندانپزشکی بهره برده اند و تا پایان سال ۷۰ هزارنفر دیگر هم استفاده خواهند کرد که در مجموع ۱۳۰ هزار نفر در سال جاری از این خدمات استفاده می کنند.

در مرکز دندانپزشکی آستان مقدس امامزاده ابوعبدالله شهر ری نیز پزشکان متخصص دندانپزشکی در پویش لبخند با برکت در گروههای جهادی مشغول خدمت رسانی به مردم جنوب تهران و شهرستان ری هستند.