شهرکرد- ایرنا- رییس هیات ورزش کارگری چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه با حضور دبیر فدارسیون ورزش کارگری کشور در شهرکرد انتخاب شد.

به گزارش ایرنا ،در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌ کارگری چهارمحال و بختیاری مهران برومندفر با کسب ۱۸ رای به مدت چهار سال به‌عنوان رییس هیات انتخاب شد.

دبیر فدارسیون ورزش کارگری کشور در مجمع انتخاباتی این هیات در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این استان عملکرد خوبی در حوزه ورزش کارگری دارد گفت: کارگران نقش مهم و ویژه‌ای در جامعه برعهده دارند و توسعه فرهنگ ورزش در بین این قشر لازم است.

علی کاظمی افزود: هیات ورزش کارگری چهارمحال و بختیاری از سطح فعالیت خوبی در حوزه ورزش کارگری برخوردار است و باید از ظرفیت و پتاسیل ورزشی این استان در راستای توسعه ورزش در بین کارگران استفاده بهینه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین با اشاره به اهمیت و لزوم بهره‌گیری جامعه کارگری استان از خدمات ورزشی مطلوب و مدون گفت: باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود برای توسعه ورزش همگانی و حرفه‌ای در بین قشر کارگر استفاده شود.

محمود سلیمی افزود: کارگران اقتصاد یک کشور را می سازند و جایگاه مهم و تأثیرگذاری در پیشرفت و سازندگی کشور را برعهده دارند.

وی نشاط و شادابی را لازمه زندگی انسان برشمرد و گفت: توسعه ورزش همگانی در ایجاد نشاط در جامعه نقش بسزایی ایفا کند و کارگران ورزشکار با حس نشاط و شادابی بیشتر می توانند در عرصه سازندگی و تولید کشور قدم بردارند.

به گزارش ایرنا، بیش از ۳۰۰ ورزشکار حرفه‌ای کارگر در استان چهارمحال و بختیاری فعالیت دارند که به مسابقات رشته‌های دو و میدانی،کوهنوردی،فوتسال،کُشتی،شنا و ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای اعزام می‌شوند.