اهواز- ایرنا - مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: در بررسی‌های اولیه، علت حادثه آتش سوزی شرکت پارس پترو شوشتر، رعایت نکردن نکات ایمنی در سوختگیری ماشین حمل سوخت، اعلام شده است اما همچنان بررسی‌های دقیق‌تر در این خصوص ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، علی مهدی‌پور چهارشنبه در خصوص حادثه آتش سوزی شرکت پارس پترو شهرستان شوشتر در جمع خبرنگاران بیان کرد: پس از وقوع حادثه، با هماهنگی معاونت عمرانی و مدیریت بحران استانداری خوزستان، تیم‌های کمکی آتش نشانی و امدادی از شهرستان‌های دیگر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مهار آتش سوزی پنج ساعت به طول انجامید گفت: ۲۵ ماشین آتش نشانی به همراه جمعیت هلال احمر و اوراژانس در محل حادثه حضور یافتند.

مهدی‌پور با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت اظهار کرد: در این آتش سوزی ۶ فر مصدوم شدند که ۲ نفر از آنها به بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز اعزام و چهار نفر دیگر با سوختگی از ناحیه پا، در بیمارستان شوشتر تحت درمان قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، ساعت ۲۲ شامگاه سه شنبه ۲۴ مهرماه پالایشگاه پارس پترو شهرستان شوشتر دچار حریق گسترده شد و حدود هشت مخزن این شرکت در آتش سوخت.