قزوین – ایرنا - رییس پلیس راه قزوین از برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پژو پارس در سه راهی شامی شاپ تاکستان با یک کشته و چهار مصدوم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش روز چهارشنبه اظهارکرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد حادثه رانندگی در سه راهی شامی شاپ به سمت اسفرورین قبل از اک بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس به علت انحراف به چپ به صورت رخ به رخ با یک دستگاه پژو پارس دیگر برخورد کرده است.

سرهنگ ذاکری منش بیان کرد: در این حادثه متاسفانه خانمی ۳۵ ساله سرنشین یکی از این خودروها به علت شدت صدمات وارده در دم فوت کرد و چهار سرنشین دیگر مصدوم شده که توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رییس پلیس راه استان قزوین ضمن ابراز تاسف از این حادثه، از رانندگان خواست حین ترددهای خود حتما تمام حواس و تمرکزشان به جلو و رانندگی معطوف بوده و از انجام حرکاتی که باعث برهم خوردن تمرکز آنان می شود، جدا خودداری کنند.