تهران- ایرنا- مربی تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به شرایط این تیم و بازی با قطر گفت: کسب پیروزی آنهم با ۴ گل برابر قطر نشان داد تدابیر قلعه‌نویی جواب داد و همه از این فوتبال لذت بردند.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، آندرانیک تیموریان پس از برتری ۴ بر یک تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، اظهار داشت: تدابیر قلعه‌نویی و کادر فنی برای این بازی به ثمر نشست، هرچند می‌توانستیم بیش از ۴ گل بزنیم. بازیکنان عملکرد قابل قبولی را خود نشان دادند و تیم‌های همگروه ما از این بازی لذت بردند. در کل در بازی با قطر فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و هواداران هم راضی بودند.

وی ادامه داد: متاسفانه بر خلاف جریان بازی گل خوردیم. در این مواقع از نظر روحی و روانی هر تیمی که باشد نیازمند زمان است تا به بازی برگردد. خوشبختانه گل تساوی را آزمون به موقع زد و در نیمه دوم با قدرت بیشتری به زمین آمدیم. گل دوم باعث شد شیرازه تیم قطر از بین برود و ما بهتر بازی کردیم. در نهایت هم موفق شدیم یک برد پرگل را به نام خود ثبت کنیم.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به انتقادهایی که از میلاد محمدی و پست او شده بود، تصریح کرد: میلاد محمدی بازیکنی بین‌المللی است و تجربیات خوبی دارد. او به دلیل سرعت بالای شماره ۱۰ قطر در آن پست بازی کرد و جواب هم داد.

وی همچنین در مورد شرایط بازی ایران در دیدارهای پیش‌رو، تاکید کرد: بازی با کره‌شمالی در دور رفت باقی مانده و مهم نیست تیم ملی در گروهش اول یا دوم شود. هدف ما صعود به جام‌جهانی است و باید این امر محقق شود. همینکه تا الان عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم نشان می‌دهد تیم خوب و قدرتمندی هستیم.

تیموریان در مورد احتمال تغییر در فهرست تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: فهرست تیم ملی از سوی امیر قلعه‌نویی اعلام خواهد شد و به دنبال آن هستیم تا بهترین‌های لیگ راهی تیم ملی شوند.