ارومیه - ایرنا - تیم شهرداری ارومیه در مهمترین دیدار هفته سوم لیگ برتر والیبال کشور با نتیجه سه بر یک از سد شهداب یزد گذشت و به جمع سه تیم بالای جدول صعود کرد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و شهداب یزد روز چهارشنبه از سری رقابت های هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با حضور هزاران تماشاگر از ساعت ۱۶ در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شد.

۲ تیم شهرداری و شهداب دست (ست) نخست را با قدرت آغاز کردند و پا به پای هم پیش رفتند ولی تیم میزبان توانست با استفاده از اشتباهات حریف با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به برتری دست یابد.

بازیکنان تیم شهرداری ارومیه دست دوم را هم برتری خوبی آغاز کردند و در پایان هم با ۹ امتیاز اختلاف و کسب نتیجه ۲۵ بر ۱۶ بر حریف قدرتمند یزدی فائق آمدند.

تیم میهمان در دست سوم این دیدار بازی بهتری از خود نشان داد و از همان اواسط، برتری خود را حفظ کرد و توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پیروز شود و بازی را به ست چهارم بکشاند.

در نهایت بازیکنان تیم میزبان با همراهی تماشاگران، بازی بسیار خوبی از خود نشان دادند و هرچند شهداب در امتیازهای پایانی فاصله را کم کرد ولی شهرداری ارومیه با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شد تا نتیجه نهایی سه بر یک به سود تیم میزبان رقم بخورد.

تیم شهرداری ارومیه با این برد، ضمن کسب دومین پیروزی در سومین دیدار، ۶ امتیازی شد و بعد از طبیعت در رده دوم جای گرفت و شهداب یزد هم به رده دهم سقوط کرد.