یزد - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: مقابل تیم چادرملو اردکان یزد آمادگی کامل خواهیم داشت و به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم.

به گزارش ایرنا، " مارکو اولیور " چهارشنبه شب قبل از دیدار تیم خیبر خرم آباد مقابل چادرملو اردکان در نشستی با خبرنگاران یزد افزود: تیم خیبر به یزد آمده است تا با ارائه یک بازی فنی، دیداری جذاب و همراه با کسب نتیجه را برای هواداران به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: مسابقه مقابل تیم میزبان دارای اهمیت و بدون شک یک دربی(شهرآورد) است که بین تیم‌های صعود کرده از لیگ دسته یک، در لیگ برتر برگزار می‌شود.

سرمربی تیم خیبر خرم آباد با اشاره به اینکه ۲ هفته بازی رسمی در لیگ برگزار نشده است بیان کرد: فکر می‌کنم بازیکنان تیم‌های خیبر و چادرملو برای برگزاری این دیدار دارای هیجان زیادی هستند و امیدوارم مورد پذیرش تماشاگران قرار گیرد.

اورلیو تصریح کرد: در طول ۲ هفته گذشته برای بازی مقابل چادرملو در شهر یزد تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و از نظر آمادگی و بدنسازی، تیم را بهبود دادیم و مشکلاتی را که در ۲ بازی گذشته داشتیم برطرف شد تا فردا یک دیدار جذاب را شاهد باشیم.

تا پایان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم چادرملو اردکان با کسب هشت امتیاز در مکان نهم و تیم خیبر خرم آباد با کسب ۶ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه جاری از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران مسابقه ۲ تیم چادرملو اردکان و خیبر خرم آباد از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار می‌شود.