یزد - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد گفت: هیچ بازیکن محروم و مصدومی مقابل تیم خیبر خرم‌آباد نداریم و برای کسب سه امتیاز این دیدار مهم خانگی آماده هستیم.

به گزارش ایرنا، " سعید اخباری " چهارشنبه شب در آستانه مسابقه تیم چادرملو مقابل خیبر خرم‌آباد در نشستی با خبرنگاران یزد افزود: برای دیدار مقابل خیبر طی روزهای گذشته تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و از حریف شناخت کافی داریم.

وی ادامه داد: بدون شک مسابقه فردا برای هر ۲ تیم سخت و تیمی موفق است که در طول دیدار دارای دوندگی بیشتر باشد و کمتر دچار اشتباه شود که امیدوارم برنده بازی ما باشیم.

سرمربی چادرملو اردکان بیان کرد: با توجه به شرایطی که در لیگ برتر طی روزهای گذشته به وجود آمد، تیم‌ها فرصت خوبی برای تمرین داشتند همچنین ۲ تیم اولین سال حضورشان را در لیگ برتر تجربه می‌کنند که این بر اهمیت بازی افزوده است.

اخباری از حضور تماشاگران و همیاری همیشگی آنها در لیگ برتر و مسابقات حساس خانگی تشکر کرد و گفت: حضور هواداران به عنوان یار دوازدهم در مسابقات خانگی، قوت قلب ما است که امیدواریم با غلبه بر حریف شادی را تقدیم تماشاگران کنیم.

تا پایان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم چادرملو اردکان با کسب هشت امتیاز در مکان نهم و تیم خیبر خرم آباد با کسب ۶ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه جاری از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران مسابقه ۲ تیم چادرملو اردکان و خیبر خرم آباد از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار می‌شود.