کرمان - ایرنا - تیم والیبال طبیعت اسلامشهر عصر امروز چهارشنبه تیم پرقدرت فولاد سیرجان را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد.

به گزارش ایرنا، در سومین هفته از رقابت های لیگ برتر والیبال مردان کشور، عصر چهارشنبه تیم های والیبال فولاد سیرجان و طبیعت اسلامشهر در سالن والیبال گهر روش شهر سیرجان، دیداری جذاب و هیجان انگیز را برگزار کردند.

تیم فولاد سیرجان که عنوان قهرمانی باشگاه های غرب آسیا را یدک می کشد با سه امتیاز از یک دیدار به مصاف تیم صدر نشین و ۶ امتیازی لیگ برتر والیبال، طبیعت اسلامشهر رفت تا سه امتیاز خانگی را کسب کند.

شاگردان بهروز عطایی در فولاد سیرجان تقابلی سنگین در پنج دست با شاگردان ابراهیم وادی در تیم طبیعت داشتند که برنده این دیدار سنگین اسلامشهری ها بودند.

دست های اول، سوم و پنجم به ترتیب با نتیجه ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۹ به سود طبیعت اسلامشهر پایان یافت و فولاد سیرجان دست های دوم و چهارم را با نتایج ۲۹ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۲۲ به نفع خود پایان داد.

فولاد سیرجان این مسابقه را پس از هفت ماه شکست ناپذیری به پایان برد و طبیعت اسلامشهر هم با این برد ۹ امتیازی شد و در قامت مدعی قهرمانی در صدر جدول ایستاد.

فولاد سیرجان در هفته چهارم لیگ برتر مردان یکشنبه ۲۹ مهرماه در یک بازی خانگی، میزبان چادرملو اردکان است و طبیعت اسلامشهر در تهران به مصاف پیکان خواهد رفت.