بجنورد- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی گفت: این استان دارای ۵۷ طرح نیمه تمام ورزشی است که ۲۳ مورد از آن بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

غلامحسین شاکری کوشکی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۹ طرح نیمه تمام ورزشی خراسان شمالی نیز بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما اولویت تکمیل طرح های نیمه تمام بالای ۷۰ درصد است.

وی ادامه داد: سالن ۶ هزار نفری بجنورد با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی از طرح های شاخصی است که سال ها به دلیل تزریق قطره چکانی اعتبارات نیمه تمام رها شده بود اما از یکسال گذشته روند تکمیل آن آغاز شده است.

شاکری کوشکی با اشاره آغاز احیای چمن ورزشگاه ۱۹ مهر بجنورد، گفت: بازسازی این مجموعه ورزشی استان در اولویت کاری اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی قرار گرفت و اخیرا بازسازی آن شروع شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی تصریح کرد: ورزشگاه ۱۹ مهر از طرح های ملی بهره برداری شده در سال ۹۶ بود که با کوتاهی برخی مسوولان سابق ورزشی در نگهداری از آن دچار فرسودگی شد.

استان یک میلیون نفری خراسان شمالی دارای ۵۰ هیات ورزشی است و ۲۲۲ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.