شهریار - ایرنا - فرماندار شهریار گفت: بعد از عملیات موشکی وعده صادق۲، مقام معظم رهبری با اقامه نماز جمعه نصر ضمن مخابره پیام اقتدار و امنیت به جهانیان، نشان دادند نماز جمعه یکی از برنامه های دفاعی ایران در خنثی کردن توطئه دشمنان است.

به گزارش ایرنا، علیرضا فاتحی‌نژاد شامگاه چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی با ائمه جمعه شهرستان شهریار ضمن اشاره به اهمیت نماز جمعه گفت: این فریضه الهی، علاوه بر اینکه یک عبادت بزرگ دست جمعی است، از نظر اجتماعی سیاسی نیز یک همایش عظیم هفتگی است که بعد از کنگره‌ سالانه حج، بزرگترین کنگره اسلامی می‌باشد.

وی افزود: به همین دلیل دشمنان اسلام از نماز جمعه جامع بیم داشته‌ و دارند و دست به هرکاری می زنند که این جایگاه را تنزل دهند.

فرماندار شهریار با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) که نماز جمعه را سنگر خوانده بود تصریح کرد: نقش ائمه جمعه در پیشرفت شهرستان غیرقابل انکار است.

فاتحی‌نژاد در ادامه ضمن قدردانی از حضور فعال و دلسوزانه ائمه جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: ائمه جمعه به عنوان پدر معنوی هر شهر و دیار، با آگاهی دقیق از مشکلات و مسائل مردم، پیگیرانه کمک شایانی در جهت رفع این معضلات ایفا می کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به شعار وفاق ملی به عنوان مهم‌ترین رویکرد دولت‌، اظهار امیدواری کرد تداوم این نشست های هم اندیشی سبب همدلی، وحدت، مشورت و حرکت بیش از پیش در جهت منافع مردم شهرستان شود.

شهرستان شهریار در غرب استان تهران قرار دارد.