تربت حیدریه - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: این دانشگاه در گروه سلامت و رفاه اجتماعی جشنواره شهید رجایی توانست در بین دستگاه‌های اجرایی رتبه دوم استان خراسان رضوی را کسب کند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، دکتر حسین ابراهیمی‌پور روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: همچنین این دانشگاه در بین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان خراسان رضوی در جشنواره شهید رجایی توانست رتبه نخست را کسب کند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و براساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ دستگاه‌های اجرایی که هر ساله از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور انجام می‌شود، این دانشگاه موفق به کسب رتبه نخست شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران و کارکنان دانشگاه به‌ویژه همکاران معاونت توسعه مدیریت و منابع و اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه برای کسب این رتبه‌ها گفت: در این ارزیابی، دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه موفق به تحقق ۹۴٫۵ درصد مجموع امتیازهای عمومی و اختصاصی شد.

ابراهیمی پور افزود: این دانشگاه در ارزیابی جشنواره شهید رجایی از مجموع هزار امتیاز در شاخص‌های اختصاصی، ۹۸۷٫۱۵ امتیاز و در شاخص‌های عمومی ۹۰۲٫۸۱ امتیاز کسب کرده است.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۷۵ هزار نفر جمعیت سه شهرستان تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در میانه استان خراسان رضوی خدمات می‌دهد که از این تعداد ۱۸۷ هزار و ۱۷ نفر در نواحی روستایی سکونت دارند.